Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VĮ Registrų centras
124110246
Lvivo g. 25-101
Vilnius
09320
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Kardamovičiūtė
Telefonas:
+370 52507602
El. paštas:
Neringa.Kardamoviciute@registrucentras.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.registrucentras.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2334
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653776Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=653776&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos modernizavimo techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos modernizavimo techninės priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos modernizavimo techninės priežiūros paslaugas. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Pirkimo sąlygų 1 priedas „Techninė specifikacija“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Paslaugoms taikomi Aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
90
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos vystymas Nr.02.3.1-CPVA-V-525-25-0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Prašoma pateikti EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Pirkimo sąlygų 7 priede numatytais delspinigiais (0,02 proc. ) ir baudomis (10 proc.). Atsiskaitymo tvarka: Užsakovas sumoka Tiekėjui už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas mokėjimo pavedimu, lėšas pervesdamas į Tiekėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą, ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros priėmimo dienos. Su Tiekėju bus atsiskaitoma etapais:
1. 80 proc. nuo Sutarties vertės paskirstant tolygiai, kas 3 (tris) mėnesius, kai yra pateikiamos Techninės priežiūros ataskaitos, kurios teikiamos kas 3 mėnesiai nuo Sutarties įsigaliojimo datos;
2. likusioji dalis t. y. 20 proc. apmokama po galutinės techninės priežiūros veiklos ataskaitos pateikimo, kai Galutinė techninės priežiūros veiklos ataskaita teikiama per 15 darbo dienų IPR IS modernizavimo diegimui (-ams).
1. 80 proc. nuo Sutarties vertės paskirstant tolygiai, kas 3 (tris) mėnesius, kai yra pateikiamos Techninės priežiūros ataskaitos, kurios teikiamos kas 3 mėnesiai nuo Sutarties įsigaliojimo datos;
2. likusioji dalis t. y. 20 proc. apmokama po galutinės techninės priežiūros veiklos ataskaitos pateikimo, kai Galutinė techninės priežiūros veiklos ataskaita teikiama per 15 darbo dienų IPR IS modernizavimo diegimui (-ams).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-01
VI.7)