Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Birutė Meržvinskienė
Telefonas:
+370 52514400
El. paštas:
b.merzvinskiene@cpva.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=560527Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=560527&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ukrainos muitinei Automatinės rizikos valdymo sistemos v.3.0 kūrimo, plėtros bei palaikymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ukrainos muitinei Automatinės rizikos valdymo sistemos v.3.0 kūrimo, plėtros bei palaikymo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 600000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukraina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukrainos muitinei Automatinės rizikos valdymo sistemos v.3.0 kūrimo, plėtros bei palaikymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 600000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei bus pratęsiamas Projekto įgyvendinimo terminas, paslaugų suteikimo terminas taip pat gali būti pratęstas, tačiau ne daugiau kaip dėl nenumatytų aplinkybių 2 (du) kartus po 3 (tris) mėnesius
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Jei CPVA neatlieka apmokėjimo Sutartyje numatytais terminais, Tiekėjas turi teisę prašyti sumokėti 0,05 proc. delspinigius už neapmokėtą sumą už kiekvieną vėlavimo dieną.
2. Tiekėjas sutinka, kad (a) dėl išimtinai dėl Tiekėjo kaltės Tiekėjui vėluojant vykdyti Jei Tiekėjas pakeičia pasiūlyme nurodytą specialistą, kurio kvalifikacija nebuvo įvertinta pagal ekonominį naudingumą, kitu specialistu, kuris neatitinka pirkimo dokumentuose numatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų, jis turi sumokėti CPVA 5000 Eur baudą.įsipareigojimus pagal sutartį, skaičiuojami 0,05 proc. delspinigiai nuo laiku neatliktų paslaugų kainos už kiekvieną vėlavimo dieną, tačiau bendra delspinigių suma negali viršyti 5 procentų bendros sutarties vertės (b) dėl trūkumų / neatitikimų, kurie yra nepataisomi arba kurių nebuvo galima pašalinti per pagrįstą sutartą laiką, Tiekėjui taikoma 5 procentų bauda nuo netinkamai suteiktų Paslaugų sumos.
2. Tiekėjas sutinka, kad (a) dėl išimtinai dėl Tiekėjo kaltės Tiekėjui vėluojant vykdyti Jei Tiekėjas pakeičia pasiūlyme nurodytą specialistą, kurio kvalifikacija nebuvo įvertinta pagal ekonominį naudingumą, kitu specialistu, kuris neatitinka pirkimo dokumentuose numatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų, jis turi sumokėti CPVA 5000 Eur baudą.įsipareigojimus pagal sutartį, skaičiuojami 0,05 proc. delspinigiai nuo laiku neatliktų paslaugų kainos už kiekvieną vėlavimo dieną, tačiau bendra delspinigių suma negali viršyti 5 procentų bendros sutarties vertės (b) dėl trūkumų / neatitikimų, kurie yra nepataisomi arba kurių nebuvo galima pašalinti per pagrįstą sutartą laiką, Tiekėjui taikoma 5 procentų bauda nuo netinkamai suteiktų Paslaugų sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Išankstinis skelbimas paskelbtas Europos Sąjungos oficialiojo leidinio priede (OL S), TED (angl. Tenders Electronic Daily) duomenų bazėje 2020/S 128-313423
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2020/S 128-313423
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-03-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-03-16
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas yra finansuojamas 2018 m. gruodžio 19 d. tarp Centrinė projektų valdymo agentūros ir Europos Komisijos, atstovaujančios Europos Sąjungą, pasirašyto susitarimo dėl įnašo Nr. ENI/2018/404-165/2018/4-14-23, kuriuo susitarta dėl ES finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ 3 – ojo „Mokesčių surinkimas“ ir 4 – ojo “Horizontalios funkcijos ir valdymas” komponentų įgyvendinimo, lėšomis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos Teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2021-02-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?