CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Irma Smolskaitė, Viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31352866
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=566404
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

E-rinkodaros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79340000  -  Reklamos ir rinkodaros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Viešinimo kampanijos taikymas siekiant didinti Druskininkų krašto ir kaimyninių savivaldybių gamtos ir kultūros objektų lankomumą ir žinomumą e-rinkodaros priemonėmis bei komunikacijos pagalba.
Perkamos e-rinkodaros paslaugos:
1. SEO (optimizavimas paieškos sistemoms).
2. Reklama paieškos sistemose (SEA).
3. Rinkodara socialiniuose tinkluose (SMM).
4. Reklama interneto portaluose ir mobiliuosiuose įrenginiuose.
5. Vaizdinė reklama. Vaizdo klipų transliavimas Youtube arba lygiavertėje sistemoje.
6. Naujienlaiškių reklama (pvz. Gmail arba lygiavertė).
Visa išsami informacija apie paslaugų apimtis pateikta Techninėje specifikacijoje, Pirkimo dokumentų 2 priede.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 107108.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79340000  -  Reklamos ir rinkodaros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos e-rinkodaros paslaugos:
1. SEO (optimizavimas paieškos sistemoms). Internetinė svetainė bus įtraukiama į Google arba lygiavertę paieškos duomenų bazę bei sukurtas turinio žemėlapis. Svetainė bus prijungta prie „Google analytics“ arba lygiavertės sistemos.
2. Reklama paieškos sistemose (SEA). Naudojama Google Adwords arba lygiavertė reklama, skirta vartotojų pritraukimui į svetainę.
3. Rinkodara socialiniuose tinkluose (SMM). Turi būti sukurtos trys paskyros trijuose skirtinguose soc. tinkluose (pvz. Facebook, instagram, Vkontakte arba lygiaverčiuose).
4. Reklama interneto portaluose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Paslaugų teikėjas turi sukurti vienodo dizaino skirtingų išmatavimų, pritaikytų skirtingoms reklaminėms pozicijoms interneto portale, reklaminių skydelių (banerių) komplektą (1 originalus skydelis (baneris) ir 1–2 adaptacijos skirtingoms pozicijoms) kiekvienam interneto portalui. Paslaugų teikėjo kuriami reklaminiai skydeliai (baneriai) turi būti autentiški, niekur anksčiau nenaudoti, neskelbti, negali būti nukopijuoti nuo jau sukurtų.
Paslaugų teikėjo sukurti vienodo dizaino reklamos skydeliai (baneriai) turi būti pritaikyti mobiliesiems prietaisams pagal jų ekranų išmatavimus. Reklama interneto portaluose ir mobiliuosiuose prietaisuose turi būti vienodo dizaino.
Paslaugų teikėjas turi pasiūlyti straipsnių integraciją lietuviškuose naujienų portaluose (arba viename portale). Paslaugų teikėjas turi pasiūlyti kūrybinį sprendimą, kuris leistų skelbti su projektu susijusią informaciją, nuotraukas ir t.t. Informacija lietuviškuose portaluose po sutarties įgyvendinimo turi likti neribotą laiką.
Lietuvos rinkai turi būti sukurti ir išplatinti ne mažiau kaip 9 straipsniai. Informacija užsienio portaluose turi būti rengiama lenkų ir rusų kalbomis orientuojantis į Lenkijos (lenkų kalba) ir Rusijos gyventojus bei rusiškai kalbančius Latvijos, Ukrainos, Estijos, Baltarusijos ir Vokietijos gyventojus (rusų kalba). Užsienio auditorijai turi būti sukurti ir išplatinti ne mažiau, kaip 7 straipsniai. Straipsniai užsienio šalyse turi būti publikuojami viename (ar keliuose) iš top 5 populiariausių konkrečios šalies interneto portalų.
5. Vaizdinė reklama. Vaizdo klipų transliavimas Youtube arba lygiavertėje sistemoje. Paslaugų teikėjas turi sukurti ir ištransliuoti 3 vaizdo klipus. Unikalių vaizdo klipų peržiūrų skaičius – 150 000. Skaičiuojamos tik klipo peržiūros, kurių transliacijos vartotojai nenutraukia.
Sukurti vaizdo klipai turėtų būti naudojami Youtube Ads arba lygiavertėje reklamavimo sistemoje (sukurto vaizdo klipo reklama Youtube arba lygiavertėje platformoje turėtų nukreipti į pilną sukurto vaizdo klipo įrašą).
Perkančioji organizacija turi patvirtinti galutinę vaizdo klipų versiją prieš jos viešinimą.
Visa vaizdo medžiaga turi būti pritaikyta soc. tinklams pagal jų vaizdo formatų reikalavimus.
6. Naujienlaiškių reklama (pvz. Gmail arba lygiavertė). Turi būti įdiegta galimybė mobiliosios aplikacijos ir internetinės svetainės vartotojams, užsiprenumeravusiems naujienalaiškius, siųsti reklaminius elektroninius laiškus (su galimybe atsisakyti naujienlaiškio) apie Druskininkų legendas, vykstančius kultūros renginius, su gamtos ir kultūros paveldo objektais susijusias naujienas ir panašiai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 107108.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Terminas gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgesniam kaip 1 mėn. laikotarpiui, jeigu Tiekėjas negali laiku sutekti paslaugų esant aplinkybėms, kurių iš anksto negalima buvo numatyti (pvz., paslaugų teikimo sustabdymai, įvykę ne dėl Tiekėjo kaltės, trečiųjų šalių asmenų veikla, valdžios institucijų sprendimai ir pan.).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Druskininkai legendų takais“ Nr. 05.4.1-LVPA-K-808-02-0019.
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2.7 punkte Sutarties trukmė mėnesiais nurodyta atsižvelgiant ne tik į paslaugų teikimo terminą, bet ir į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą, t. y. paslaugų teikimo terminas - 9 mėnesiai, mokėjimo už suteiktas paslaugas terminas - 60 dienų.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 (dešimt) procentų dydžio bauda nuo Sutartyje numatytos bendros Sutarties kainos su PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-03-29
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-03-29
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracijos 219 kab., Vasario 16-osios g. 7, 66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164
Interneto adresas: http://kaat.teismai.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2021-03-15
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?