CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
57288
LT
Asmuo ryšiams: Virginija Vaičiulienė
Telefonas: +370 34769558
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=577721
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71240000  -  Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kėdainių rajono savivaldybės administracija (toliau – perkančioji organizacija) numato įsigyti Kėdainių rajono Saviečių kadastrinės vietovės Mėklos sausinimo sistemos melioracijos griovių ir juose esančių statinių techninį darbo projektą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71240000  -  Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288, Kėdainiai.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas: Kėdainių rajono Saviečių kadastrinės vietovės Mėklos sausinimo sistemos melioracijos griovių ir juose esančių statinių techninio darbo projekto parengimas.
Projektuojamų darbų apimtys: melioracijos grioviai M, M-10, M-6, M-2, M-1, M-0 (bendras ilgis – 16,200 km ) ir juose esantys statiniai( pralaidos - 8 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 2
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Techninis darbo projektas turi būti parengtas per 1 mėnesį nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Pirkimo sutartis įsigalioja pirkimo sutarties šalims ją pasirašius.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 2 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Jeigu pirkime dalyvauja tiekėjų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną tiekėjų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį), priemonėmis (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
2. Tiekėjas turi teisę verstis melioracijos statinių projektų rengimo veikla.
Teisinis pagrindas: Melioracijos techninis reglamentas −
MTR 1.05.01:2005 „Melioracijos statinių projektavimas“ 9.1 punktas (šį reikalavimą pagrindžiantys dokumentai:
1) profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje jis registruotas, ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia: valstybės įmonės išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išrašo kopiją, asmuo besiverčiantis individualia veikla – individualios veiklos registravimo dokumentą arba verslo liudijimo įsigijimo dokumentą);
2) galiojantis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos išduotas kvalifikacijos atestatas, suteikiantis teisę Lietuvos Respublikoje rengti melioracijos statinių projektus, ar atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas lygiavertis dokumentas, teisės aktų nustatyta tvarka pripažintas Lietuvos Respublikoje.
Pastabos:
1. Pateikiamos nurodytų dokumentų skaitmeninės kopijos.
2. Perkančioji organizacija nereikalaus dokumentų ir informacijos, kurie perkančiajai organizacijai pagal Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymą ar kitus teisės aktus yra neatlygintinai prieinami Lietuvos Respublikos registruose, valstybės informacinėse sistemose ir kitose informacinėse sistemose).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatomi.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nenustatomi.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Netesybos (bauda, delspinigiai).
2. Už suteiktas paslaugas atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų, pateikus atsiskaitymo dokumentus (suteiktų paslaugų aktą ir elektroninę sąskaitą faktūrą).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-06-22
Vietos laikas:  08:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2021-10-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-06-22
Vietos laikas:  09:15
Vieta:  
Kėdainių rajono savivaldybės administracijos 204 kabinetas, J. Basanavičiaus g. 36, Kėdainiai.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-05-12
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?