Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Černiauskienė
Telefonas:
+370 61975879
El. paštas:
lina.cerniauskiene@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=590897Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=590897&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Metalo tekinimo staklių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42620000
-
Tekinimo, gręžimo ir frezavimo staklės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Metalo tekinimo staklės
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42620000
-
Tekinimo, gręžimo ir frezavimo staklės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Metalo tekinimo staklės - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas gali būti pakeistas, pratęstas arba sustabdytas Sutarties BD 16.11-16.12 p. nustatyta tvarka ir terminais
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
netaikoma
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Pardavėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Pardavėjas Pirkėjui moka:
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Pardavėjas vėluoja pristatyti Prekę laiku ir/ar vėluoja sumontuoti.
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Pardavėjas vėluoja pašalinti trūkumus per Techninės specifikacijos 5.2.5. p. nurodytą terminą.
- 50 Eur baudą už kiekvieną už kiekvieną uždelstą dieną, kai Pardavėjas vėluoja atlikti darbuotojų instruktažą.
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Pardavėjas vėluoja pristatyti Prekę laiku ir/ar vėluoja sumontuoti.
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Pardavėjas vėluoja pašalinti trūkumus per Techninės specifikacijos 5.2.5. p. nurodytą terminą.
- 50 Eur baudą už kiekvieną už kiekvieną uždelstą dieną, kai Pardavėjas vėluoja atlikti darbuotojų instruktažą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-08-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos Teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-08-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?