CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=565236
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palangos miesto kapinių Vytauto g. 176C ir Klaipėdos pl. 67B, Palangoje, statybos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tvarkomo sklypo plotas – 53473, m²: inžineriniai tinklai – 0,384 km., tvorų įrengimas 463 m., 21 m. ir 7 m., takai – 1124 m², automobilių stovėjimo aikštelė – 631 m², aikštelė – 27 m², aptarnavimo takai (skaldos dangos) – 402 m², 1802 m², 73,2 m², kolumbariumai – 5 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto kapinės Vytauto g. 176C ir Klaipėdos pl. 67B, Palanga.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai atliekami vadovaujantis UAB „Statybos valdymo biuras“ parengtu Palangos miesto kapinių Vytauto g. 176C ir Klaipėdos pl. 67B, Palangoje, statybos techniniu darbo projektu.
Tvarkomo sklypo plotas – 53473, m²: inžineriniai tinklai – 0,384 km., tvorų įrengimas 463 m., 21 m. ir 7 m., takai – 1124 m², automobilių stovėjimo aikštelė – 631 m², aikštelė – 27 m², aptarnavimo takai (skaldos dangos) – 402 m², 1802 m², 73,2 m², kolumbariumai – 5 vnt.
Tvorų, takų ir aikštelių įrengimo darbus privalo atlikti pagrindinis rangovas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 357038.02  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-08-01
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties ir darbų atlikimo terminas gali būti pratęsti 2 (du) kartus po tris mėnesius.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

2021 metams planuojamas finansavimas darbų rangai iki 200 000,00 Eur su PVM. Atsiradus finansinėms galimybėms, užsakovas gali raštu informuoti rangovą apie skiriamą didesnę finansuojamą sumą rangos darbams (2021 metams).
Darbus už 200 000,00 Eur su PVM rangovas privalo atlikti iki 2021-11-01. Už likusią lėšų dalį darbai atliekami iki 2022-07-01.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais sutarties Šalys o rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją ir su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją ir su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas- Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimas 10 (dešimt) procentų dydžio (be PVM) nuo pasiūlymo sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-03-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-03-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, Viešųjų pirkimų skyrius, Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Finansavimo šaltiniai ir atsiskaitymo tvarka
1. už atliktus statybos darbus Rangovui bus apmokama Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis, dalimis, pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus: atliktų darbų ar paslaugų aktus (F2 forma), atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas (F3-forma) bei PVM sąskaitas faktūras;
2. už tinkamai atliktus statybos darbus Palangos miesto savivaldybės administracijos biudžeto lėšomis atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų;
Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktus darbus. Apie tai Užsakovas raštu informuoja subrangovus per 3 (tris) darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Vykdytojo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Vykdytojas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-03-04

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?