Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga PANEVĖŽIO MIESTO POLIKLINIKA
148194854
Nemuno g. 75, LT-37355, Panevėžys
Panevėžys
37355
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Bozienė
Telefonas:
+370 45500682
El. paštas:
l.boziene@paneveziomp.lt
Faksas:
+370 45500696
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.paneveziomp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1330
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=602955Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=602955&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dantų plombavimo medžiagos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33141810
-
Dantų plombavimo medžiagos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Dantų plombavimo medžiagos ir cemento pagrindas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Dantų plombavimo medžiagos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141810
-
Dantų plombavimo medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Nemuno g. 75, LT-37355
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1 pirkimo objekto dalis - Dantų plombavimo medžiagos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Su galimybe pratęsti vieną kartą iki 12 mėn. arba kol bus pasiekta sutartyje nustatyta bendra sutarties vertės riba.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Cemento pagrindas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141830
-
Cemento pagrindas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Nemuno g. 75, LT-37355 Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 pirkimo objekto dalis - Cemento pagrindas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Su galimybe pratęsti vieną kartą iki 12 mėn. arba kol bus pasiekta sutartyje nustatyta bendra sutarties vertės riba.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis 46 straipsnio nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Pardavėjas, nustatytais terminais nepristatęs kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame, nepažeistame, paženklintame gamykliniame įpakavime Prekių, moka Pirkėjui 0,03 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytų Prekių kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
2.Jei Pardavėjas per 10 k.d. nuo delspinigių mokėjimo pradžios nepristatys kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Prekių, tai Pirkėjas, apie tai raštu informavęs Pardavėją prieš 5 k.d., turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos sumoka Pirkėjui 5 proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą.
3.Pardavėjas, pasirašęs Sutartį, bet vėliau ją vienašališkai nutraukęs ne dėl Pirkėjo kaltės ir apie tai raštu informavęs Pirkėją prieš 10 k.d., sumoka Pirkėjui 5 proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą per 5 darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos.
2.Jei Pardavėjas per 10 k.d. nuo delspinigių mokėjimo pradžios nepristatys kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Prekių, tai Pirkėjas, apie tai raštu informavęs Pardavėją prieš 5 k.d., turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos sumoka Pirkėjui 5 proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą.
3.Pardavėjas, pasirašęs Sutartį, bet vėliau ją vienašališkai nutraukęs ne dėl Pirkėjo kaltės ir apie tai raštu informavęs Pirkėją prieš 10 k.d., sumoka Pirkėjui 5 proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą per 5 darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-10-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-01-25
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-10-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Nemuno g. 75, LT-37355 Panevėžys, 330 kab., III aukštas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISMAS
Elektros g. 9
Panevėžys
LT-35175
LT
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2021-10-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?