Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Jasinskio g. 16
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Violeta Stasiukaitienė
Telefonas:
+370 61060992
El. paštas:
v.stasiukaitiene@post.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=557569Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=557569&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Terminės kasos juostos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30192350
-
Kasos aparatų juostos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Terminės kasos juostos pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 131350.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30192350
-
Kasos aparatų juostos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Terminės kasos juostos pirkimas
1. Terminė kasos juosta kompiuterinės kasos sistemos BTP-2002 NP spausdintuvui, preliminarus kiekis - 105000 ritinėlių;
2. Teminė kasos juosta nešiojamam spausdintuvui „Zebra“, preliminarus kiekis - 243000 ritinėlių.
1. Terminė kasos juosta kompiuterinės kasos sistemos BTP-2002 NP spausdintuvui, preliminarus kiekis - 105000 ritinėlių;
2. Teminė kasos juosta nešiojamam spausdintuvui „Zebra“, preliminarus kiekis - 243000 ritinėlių.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 131350.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis tokiomis pat sąlygomis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių, neviršijant Sutartyje nurodytos bendros Sutarties kainos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis tokiomis pat sąlygomis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių, neviršijant Sutartyje nurodytos bendros Sutarties kainos.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei paraišką pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas paraiškoje turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkėjas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento (kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 9 skyriuje), tačiau jei Dalyvis, kuris bus kviečiamas sudaryti pirkimo sutartį, atsisakys ją sudaryti, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 10 proc. dydžio baudą nuo maksimalios pirkimui skirtos vertės (EUR be PVM)
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas Prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą pirkimo sutartyje numatytos netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-01-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-01-06
VI.7)