Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Rimkienė
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
kristina.rimkiene@palanga.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=559201Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=559201&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Prekybos paskirties pastato Vytauto g. 94, Palangoje, paprastojo remonto techninio darbo projekto, keičiant transporto patalpos paskirtį į administracinę, parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prekybos paskirties pastato Vytauto g. 94, Palangoje, paprastojo remonto techninio darbo projekto, keičiant transporto patalpos (unikalus Nr. 4400-2071-2978:6637) paskirtį į administracinę ir formuojant naują turtinį vienetą prijungiant patalpą prie administracinės paskirties patalpos (unikalus Nr. 4400-2071-2956:6636), parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paprastojo remonto techninis darbo projektas rengiamas vadovaujantis statinio projektavimo technine užduotimi, patvirtinta Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-10-16 įsakymu Nr. A1-1515, Palangos miesto savivaldybės administracijos 2020-11-06 specialiaisiais architektūros reikalavimais Nr. SRD-33-201106-00055, Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Klaipėdos teritorinio padalinio 2020-10-27 specialiaisiais paveldosaugos reikalavimais Nr. SPDR-00-201027-00195, Lietuvos Respublikos statybos įstatymu ir kitais įstatymais, reglamentuojančiais statinio saugos ir paskirties reikalavimus, esminius statinių reikalavimus ir statinio techninius parametrus pagal statinių ar statybos produktų charakteristikų lygius ir klases, kitais teisės aktais, teritorijų planavimo ir normatyviniais statybos techniniais dokumentais bei kitais teisės aktais. Pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems perkamas paslaugas, paslaugos teikėjas turi vykdyti sutartį pagal galiojančius teisės aktus ir apie tai informuoti Statytoją. Projekto apimtis ir detalumas turi būti pakankamas statytojo sumanymui suprasti (ekspertizei atlikti, statinio statybos skaičiuojamajai kainai nustatyti, statybą leidžiančiam dokumentui gauti, rangos darbams pirkti).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc. dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM), tiekėjas pateikia per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM) teikėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo raštiško Užsakovo pranešimo apie statybos darbų pradžią
2. Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM) teikėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo raštiško Užsakovo pranešimo apie statybos darbų pradžią
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-02-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2021-05-12
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-02-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Viešųjų pirkimų skyrius, Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Statinio projekto parengimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas (toliau – Teikėjas) pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc. dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM), kuri galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 5 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.
2. Projektą parengti per 4 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo, iš jų per mėnesį parengti projektinius pasiūlymus, suderintus su Statytoju. Į šį terminą įskaičiuotas projekto derinimas ir ekspertizės atlikimas. Statinio projektas laikomas parengtu, kai gaunamas statybą leidžiantis dokumentas.
3. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo teikėjo, sutarties terminas ir statinio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesiui.
4. Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama Statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį. Statinio projekto vykdymo priežiūra atliekama visą statybos laikotarpį (iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo). Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina sutarties šalys ir kai teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, ir galioja iki statinių statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, bet ne ilgiau kaip 60 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
5. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų suteiktas Paslaugas. Apie tai Perkančioji organizacija raštu informuoja subteikėjus per 3 (tris) darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
6. Už atliktas projektavimo paslaugas bus atsiskaitoma pasirašius darbų priėmimo-perdavimo aktą bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
7 Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama Teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
2. Projektą parengti per 4 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo, iš jų per mėnesį parengti projektinius pasiūlymus, suderintus su Statytoju. Į šį terminą įskaičiuotas projekto derinimas ir ekspertizės atlikimas. Statinio projektas laikomas parengtu, kai gaunamas statybą leidžiantis dokumentas.
3. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo teikėjo, sutarties terminas ir statinio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesiui.
4. Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama Statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį. Statinio projekto vykdymo priežiūra atliekama visą statybos laikotarpį (iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo). Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina sutarties šalys ir kai teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, ir galioja iki statinių statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, bet ne ilgiau kaip 60 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
5. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų suteiktas Paslaugas. Apie tai Perkančioji organizacija raštu informuoja subteikėjus per 3 (tris) darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
6. Už atliktas projektavimo paslaugas bus atsiskaitoma pasirašius darbų priėmimo-perdavimo aktą bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
7 Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama Teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-01-25
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?