CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga "Plačiajuostis internetas"
300149794
Sausio 13-osios g. 10
Vilnius
04347
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Kiškytė-Botinienė
Telefonas: +370 65992127
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.placiajuostis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=582556
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

IT infrastruktūros saugumo sprendimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48222000  -  Tinklo serverių programinės įrangos paketai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – IT infrastruktūros saugumo sprendimas. Pirkimo objekto savybės nustatytos techninėje specifikacijoje.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32522000  -  Telekomunikacijų įranga
48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – IT infrastruktūros saugumo sprendimas. Pirkimo objekto savybės nustatytos techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Naujos kartos interneto prieigos infrastruktūros plėtra" programos 2 prioriteto "Informacinės visuomenės skatinimas" įgyvendinimo priemonė Nr. 02.1.1-CPVA-V-521“Naujos kartos prieigos plėtra". ES SF projektas Nr. 02.1.1-CPVA-V-521-01-0002 "Naujos kartos interneto prieigos infrastruktūros plėtra".

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Prievolių įvykdymas užtikrinamas pirkimo sutartyje nustatytais delspinigiais.
Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma, kad Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui (Rangovui) sumą, patvirtintą Tiekėjo (Rangovo) pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-10-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-10-04
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjų pasiūlymai bus vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų – kainos ir kokybės santykį.
Posėdžio metu atveriami Tiekėjų vokai, kuriuose yra pasiūlymo kainos, techniniai duomenys, kita informacija ir dokumentai, kuriuos Tiekėjai turi pateikti viename voke.
Pirkimas į atskiras pirkimo dalis neskaidomas. Pasiūlymas teikiamas visai pirkimo objekto apimčiai. Pirkimo neskaidymo į pirkimo dalis pagrindimas: pirkimą skaidyti į dalis netikslinga dėl pirkimo objekto specifikos; išskaidžius pirkimą į dalis, perkančiajai organizacijai sutarčių vykdymas taptų per daug sudėtingas techniniu požiūriu ir brangesnis dėl atskirų pirkimo dalių suderinimo sudėtingumo, skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra labai glaudžiai susijęs ir dėl to perkančiajai organizacijai vienareikšmiškai atsirastų būtinybė koordinuoti šių dalių tiekėjus ir tai keltų didelę riziką netinkamai įvykdyti pirkimo sutartį (pirkimo techninėje specifikacijoje nurodyto sprendimo komponentai ir jų įrengimui reikalingos paslaugos yra tarpusavyje glaudžiai susiję, prekes tiekiant ir su jomis susijusias paslaugas atliekant keliems skirtingiems tiekėjams perkančiajai organizacijai būtų apsunkintas sutartinių įsipareigojimų vykdymas, koordinavimas, bei tiekiamos prekės ir paslaugos tarpusavyje būtų technologiškai nesuderinamos).
Pažymėtina, kad siekiant užtikrinti tiekėjų konkurenciją iškelti techniniai reikalavimai, leidžiantys pasiekti rezultatą skirtingomis technologijomis. Įranga, nurodyta šio pirkimo techninėje specifikacijoje, yra tarpusavyje susijusi ir techniniu požiūriu neatskiriama. Techninio sprendimo parengimas ir įdiegimas apima sudėtingus, vienas nuo kito tiesiogiai priklausančius, vientisumo reikalaujančius darbus, kuriuos vykdant skirtingiems tiekėjams jų tinkamas įvykdymas taptų praktiškai neįgyvendinamu. Remiantis objekto specifiškumu, pirkimo objekto skaidymas į atskiras pirkimo objekto dalis yra netikslingas, kadangi nebus įmanoma užtikrinti kokybiško rezultato.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-08-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?