CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188656838
A. Jakšto g. 1
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Orinta Stankevičienė
Telefonas: +370 52527306
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrmuitine.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=558752
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nacionalinės tranzito kontrolės sistemos priežiūros ir palaikymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72267000  -  Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įgyvendinant tranzitu gabenamų prekių automatizuotos kontrolės uždavinį visose ES valstybės narėse įgyvendintas NCTS projektas. Jo pagrindas - elektroniniai duomenų mainai
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 368595.04  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72267000  -  Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Muitinės departamentas, A. Jakšto g. 1, Vilnius, Vytenio g. 7, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas konkurso sąlygose bei sutartyje numatytomis sąlygomis ir tvarka turės suteikti NTKS priežiūros ir palaikymo paslaugas 24 mėn. laikotarpiu nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Perkančiajai organizacijai prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nepranešus tiekėjui apie pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimą, NTKS priežiūros ir palaikymo paslaugų teikimas automatiškai pratęsiamas 6 (šešis) mėnesius, o vėliau dar iki 2 kartų po 3 (tris) mėnesius. Bendra NTKS priežiūros ir palaikymo paslaugų trukmė negali būti ilgesnė kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 368595.04  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti EBVPD aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduotus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra pašalinimo pagrindų, nustatytų VPĮ 46 str. nuostatose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Delspinigiai ir baudos. Detalesnė informacija nurodyta konkurso sąlygose
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-02-23
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-02-23
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Muitinės departamentas
A. Jakšto g. 1, Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-01-21

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?