CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Gaižutytė
Telefonas: +370 68046457
El. paštas: jolantag@vaatc.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vaatc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=556527
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pavojingų atliekų iš didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelių (DGASA) tvarkymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija ketina įsigyti pavojingų atliekų iš didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelių (DGASA) tvarkymo paslaugas. Detalūs reikalavimai pateikiami pirkimo dokumentuose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija ketina įsigyti pavojingų atliekų iš didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelių (DGASA) tvarkymo paslaugas. Detalūs reikalavimai pateikiami pirkimo dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Per 12 mėnesių neįsigijus paslaugų už pradinės Sutarties vertę, Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 12 mėnesių laikotarpiui. Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip 2 mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas vėluodamas suteikti Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, moka Paslaugų gavėjui už kiekvieną vėlavimo dieną 20 Eur baudą ir atlygina Paslaugų gavėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda (įskaitant, bet neapsiribojant, valstybės institucijų paskirtas baudas ir Paslaugų įsigijimą iš trečiųjų asmenų);
Paslaugų teikėjas suteikęs netinkamas (nekokybiškas) Paslaugas, turi pašalinti Paslaugų suteikimo trūkumus per Paslaugų gavėjo nurodytą terminą, jeigu tokius trūkumus pašalinti galima, o to nepadarius arba jeigu trūkumų pašalinti yra neįmanoma - sumokėti Paslaugų gavėjui 50 Eur baudą bei atlyginti Paslaugų gavėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda (įskaitant, bet neapsiribojant, valstybės institucijų paskirtas baudas ir kokybiškų (tinkamų) Paslaugų įsigijimą iš trečiųjų asmenų).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-01-22
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-01-22
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Perkančiosios organizacijos buveinėje adresu Lvovo g. 89-75, Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
Preliminariai 2023 m. I ketv.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
08335
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-01-08

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?