Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidotas Kaklys
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=591217Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=591217&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sporto paskirties pastato – bokso salės (unikalus Nr. 4400-0440-9634) Vytauto g. 110, Palangoje, rekonstravimo, keičiant naudojimo paskirtį į administracinės paskirties pastatą, rangos darbai.
Nuorodos numeris:
1
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „2L Architektai“ 2021 metais parengtą sporto paskirties pastato – bokso salės (unikalus Nr. 4400-0440-9634) Vytauto g. 110, Palangoje, rekonstravimo, keičiant naudojimo paskirtį į administracinės paskirties pastatą, techninį darbo projektą Nr. 2L-2020-02-TP (toliau – TDP).
2. Pagal TDP sprendinius numatoma pastatyti/įrengti/nutiesti:
2.1. apie 268 m2 administracinės paskirties pastatą;
2.2. apie 134 m2 automobilių stovėjimo aikštelę;
2.3. apie 290 m2 amfiteatrą;
2.4. apie 24 m2 buitinių konteinerių aikštelę;
2.5. apie 760 m2 pėsčiųjų takų;
2.6. apie 72 m2 akrobatikos aikštelę;
2.7. apie 40 m vandentiekio tinklų;
2.8. apie 66 m buitinių nuotekų tinklų;
2.9. apie 88 m drenažo tinklų;
2.10. apie 148 m lietaus nuotekų tinklų;
2.11. apie 42 m šilumos tinklų;
2.12. apie 250 m elektros tinklų;
2.13. apie 40 m ryšių tinklų.
2. Pagal TDP sprendinius numatoma pastatyti/įrengti/nutiesti:
2.1. apie 268 m2 administracinės paskirties pastatą;
2.2. apie 134 m2 automobilių stovėjimo aikštelę;
2.3. apie 290 m2 amfiteatrą;
2.4. apie 24 m2 buitinių konteinerių aikštelę;
2.5. apie 760 m2 pėsčiųjų takų;
2.6. apie 72 m2 akrobatikos aikštelę;
2.7. apie 40 m vandentiekio tinklų;
2.8. apie 66 m buitinių nuotekų tinklų;
2.9. apie 88 m drenažo tinklų;
2.10. apie 148 m lietaus nuotekų tinklų;
2.11. apie 42 m šilumos tinklų;
2.12. apie 250 m elektros tinklų;
2.13. apie 40 m ryšių tinklų.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vytauto g. 110, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „2L Architektai“ 2021 metais parengtą sporto paskirties pastato – bokso salės (unikalus Nr. 4400-0440-9634) Vytauto g. 110, Palangoje, rekonstravimo, keičiant naudojimo paskirtį į administracinės paskirties pastatą, techninį darbo projektą Nr. 2L-2020-02-TP (toliau – TDP).
2. Pagal TDP sprendinius numatoma pastatyti/įrengti/nutiesti:
2.1. apie 268 m2 administracinės paskirties pastatą;
2.2. apie 134 m2 automobilių stovėjimo aikštelę;
2.3. apie 290 m2 amfiteatrą;
2.4. apie 24 m2 buitinių konteinerių aikštelę;
2.5. apie 760 m2 pėsčiųjų takų;
2.6. apie 72 m2 akrobatikos aikštelę;
2.7. apie 40 m vandentiekio tinklų;
2.8. apie 66 m buitinių nuotekų tinklų;
2.9. apie 88 m drenažo tinklų;
2.10. apie 148 m lietaus nuotekų tinklų;
2.11. apie 42 m šilumos tinklų;
2.12. apie 250 m elektros tinklų;
2.13. apie 40 m ryšių tinklų.
2. Pagal TDP sprendinius numatoma pastatyti/įrengti/nutiesti:
2.1. apie 268 m2 administracinės paskirties pastatą;
2.2. apie 134 m2 automobilių stovėjimo aikštelę;
2.3. apie 290 m2 amfiteatrą;
2.4. apie 24 m2 buitinių konteinerių aikštelę;
2.5. apie 760 m2 pėsčiųjų takų;
2.6. apie 72 m2 akrobatikos aikštelę;
2.7. apie 40 m vandentiekio tinklų;
2.8. apie 66 m buitinių nuotekų tinklų;
2.9. apie 88 m drenažo tinklų;
2.10. apie 148 m lietaus nuotekų tinklų;
2.11. apie 42 m šilumos tinklų;
2.12. apie 250 m elektros tinklų;
2.13. apie 40 m ryšių tinklų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
2 kartus po 3 mėnesius
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą- Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc dydžio (be PVM) nuo pasiūlymo sumos tiekėjas pateikia per 7 d d nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Rangos darbai apmokami iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų pagal iki einamojo mėnesio 25 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos.
2. Rangos darbai apmokami iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų pagal iki einamojo mėnesio 25 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-08-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2021-10-29
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-08-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties Šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, lokalines darbų sąmatas ir kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, kalendorinis darbų atlikimo grafikas ir lokalinės darbų sąmatos turi būti pateiktos ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Sutarties terminas – 11 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Sutarties pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atliktos visų statinių statybos užbaigimo procedūros ir užsakovui perduoti visi STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ V skyriuje nurodyti ir su tuo susiję dokumentai. Statybos užbaigimo procedūras organizuoja rangovas. Užsakovas suteikia rangovui įgaliojimus pateikti Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos (toliau – VTPSI) prašymą išduoti statybos užbaigimo aktą, surašyti deklaraciją apie statybos užbaigimą, pasirašyti ją, VTPSI pateikti prašymą deklaraciją patvirtinti, VĮ Registrų centrui pateikti prašymą įregistruoti užbaigtus statyti statinius Nekilnojamojo turte registre Palangos miesto savivaldybės vardu.
3. Darbų atlikimo terminas – 10 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai, parengtos požeminių inžinerinių tinklų geodezinės nuotraukos, žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos, statinių, žemės sklypo kadastrinių matavimų bylos suderintos su VĮ Registrų centru ir Nacionaline žemės tarnyba.
4. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktus darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
5. Maksimali pirkimo vertė – 1 268 648,00 EUR su PVM.
2. Sutarties terminas – 11 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Sutarties pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atliktos visų statinių statybos užbaigimo procedūros ir užsakovui perduoti visi STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ V skyriuje nurodyti ir su tuo susiję dokumentai. Statybos užbaigimo procedūras organizuoja rangovas. Užsakovas suteikia rangovui įgaliojimus pateikti Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos (toliau – VTPSI) prašymą išduoti statybos užbaigimo aktą, surašyti deklaraciją apie statybos užbaigimą, pasirašyti ją, VTPSI pateikti prašymą deklaraciją patvirtinti, VĮ Registrų centrui pateikti prašymą įregistruoti užbaigtus statyti statinius Nekilnojamojo turte registre Palangos miesto savivaldybės vardu.
3. Darbų atlikimo terminas – 10 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai, parengtos požeminių inžinerinių tinklų geodezinės nuotraukos, žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos, statinių, žemės sklypo kadastrinių matavimų bylos suderintos su VĮ Registrų centru ir Nacionaline žemės tarnyba.
4. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktus darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
5. Maksimali pirkimo vertė – 1 268 648,00 EUR su PVM.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-08-05
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?