Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=591581Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=591581&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo radijo bangomis valdomų automatinių iešmų pirkimas
Nuorodos numeris:
559071
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34940000
-
Geležinkelio įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo radijo bangomis valdomi automatiniai iešmai (toliau – Prekės, Automatiniai iešmai). Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas. Perkamų Prekių savybės, techniniai ir kiti privalomi reikalavimai, Prekių kiekiai ir jų pristatymo sąlygos nurodyti pirkimo sąlygų 1 priede „Techninė specifikacija“. Perkantysis subjektas įsipareigoja Prekių tiekimo laikotarpiu nupirkti visų Prekių visus kiekius. Prekių tiekimas suskirstytas į IV (keturias) Prekių partijas, o Prekių partijos turi būti pristatytos per nurodytus terminus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34940000
-
Geležinkelio įrenginiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo radijo bangomis valdomi automatiniai iešmai (toliau – Prekės, Automatiniai iešmai). Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas. Perkamų Prekių savybės, techniniai ir kiti privalomi reikalavimai, Prekių kiekiai ir jų pristatymo sąlygos nurodyti pirkimo sąlygų 1 priede „Techninė specifikacija“. Perkantysis subjektas įsipareigoja Prekių tiekimo laikotarpiu nupirkti visų Prekių visus kiekius. Prekių tiekimas suskirstytas į IV (keturias) Prekių partijas, o Prekių partijos turi būti pristatytos per nurodytus terminus (toliau – Prekių partijų pristatymo terminai): 1. I Prekių partija – visi radijo siųstuvai ir kita reikalinga įranga, kuri montuojama į troleibusus – per I-osios Prekių partijos pristatymo terminą, t. y. neilgiau nei per 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo dienos, šios dienos neskaičiuojant; 2. II Prekių partija – 20 (dvidešimt) Automatinių iešmų komplektų – per II-osios Prekių partijos pristatymo terminą – neilgiau nei per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo I-osios Prekių partijos pristatymo dienos, šios dienos neskaičiuojant. I-osios Prekių partijos pristatymo diena – tai diena, kurią tiekėjas per I-osios Prekių partijos pristatymo terminą Perkančiajam subjektui pristato visus (visą kiekį) radijo siųstuvus ir kitą reikalingą įrangą, montuojamą į troleibusus, arba diena, kurią tiekėjas per I-osios Prekių partijos pristatymo terminą Perkančiajam subjektui pristato paskutinius (viso kiekio) radijo siųstuvus ir kitą reikalingą įrangą, montuojamą į troleibusus, jei tiekėjas radijo siųstuvus ir kitą reikalingą įrangą, montuojamą į troleibusus, Perkančiajam subjektui per I-osios Prekių partijos pristatymo terminą pristato ne vienu kartu, o radijo siųstuvų ir kitos reikalingos įrangos, montuojamos į troleibusus, partijomis; 3. III Prekių partija – 40 (keturiasdešimt) Automatinių iešmų komplektų – per III-osios Prekių partijos pristatymo terminą – neanksčiau nei po 4 (keturių) mėnesių nuo I-osios Prekių partijos pr
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
I-osios Prekių partijos pristatymo terminas
/
Lyginamasis svoris:
2
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
98
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nereikalaujama.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas būtų užtikrintas.
Jei dalyvis, kuris bus pakviestas sudaryti sutartį, ją sudaryti atsisakys, šis dalyvis, Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 10 (dešimties) procentų jo pasiūlymo kainos eurais be PVM dydžio baudą bei padengti Perkančiojo subjekto patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais šiuo atveju bus laikomas kainų skirtumas tarp sutartį sudaryti atsisakiusio dalyvio pasiūlymo kainos eurais be PVM ir kito dalyvio, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti sutartį dalyvio, pasiūlymo kainos eurais be PVM.
Jei dalyvis, kuris bus pakviestas sudaryti sutartį, ją sudaryti atsisakys, šis dalyvis, Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 10 (dešimties) procentų jo pasiūlymo kainos eurais be PVM dydžio baudą bei padengti Perkančiojo subjekto patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais šiuo atveju bus laikomas kainų skirtumas tarp sutartį sudaryti atsisakiusio dalyvio pasiūlymo kainos eurais be PVM ir kito dalyvio, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti sutartį dalyvio, pasiūlymo kainos eurais be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už tiekėjo patiektas Prekes Perkantysis subjektas atsiskaitys mokėjimo pavedimu (-ais) į tiekėjo nurodytą sąskaitą banke per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros už pristatytas ir Perkančiajam subjektui perduotas Prekes gavimo dienos. Sąskaitos faktūros už pristatytas ir perduotas Prekes privalės būti teikiamos informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Nepaisant to, kas bus nurodyta mokėjimo pavedimuose, Perkančiajam subjektui atlikus mokėjimus pagal sutartį, įmokos pirmiausiai yra skiriamos padengti anksčiausiai atsiradusius įsiskolinimus pagal sutartį, antrąja eile – delspinigiams apmokėti, jeigu jie buvo priskaičiuoti pagal sutartį, trečiąja eile – palūkanoms apmokėti, jeigu jos buvo priskaičiuotos pagal sutartį.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ta tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartyje nurodytais terminais nepatiekęs Prekių (Prekių partijos), Perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo 1 (pirmos) darbo dienos po termino pabaigos mokės Perkančiajam subjektui 0,1 proc. nepatiektų Prekių kainos be PVM dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet nedaugiau nei 6,0 proc. nepatiektų Prekių kainos be PVM. Tiekėjas, jei pareikalauta mokėti delspinigius, juos moka nepriklausomai nuo tiekėjui skirtų kitų baudų ar taikomų sutartyje numatytų kitų netesybų. Reikalaujama, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas 35 000,00 eurų suma. Garantijos dalykas – bet kuris sutarties 11 skyriuje nurodytas esminis tiekėjui taikomas sutarties pažeidimas. Netesybų sumokėjimas neatleidžia sutarties šalių nuo pareigos vykdyti sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-09-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-09-16
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks šiame punkte nurodytą dieną, bet neanksčiau nei nurodytas laikas Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje, vykstančiame UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje, arba nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo sąlygose.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-08-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?