CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
304740061
Šv. Ignoto g. 6
Vilnius
01144
LT
Asmuo ryšiams: Rolandas Rutkauskas
Telefonas: +370 70680328
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=581254
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Gynyba

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Krovininiai konteineriai (DPS)
Nuorodos numeris:  Krovininiai konteineriai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44610000  -  Cisternos, rezervuarai, konteineriai ir slėginiai indai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Krovininiai konteineriai, kurie bus įsigyjami taikant DPS. Dėl šių prekių tiekimo tiekėjai, kuriems bus leista dalyvauti dinaminėje pirkimo sistemoje, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo šioje dinaminėje pirkimo sistemoje (toliau ‒ konkretus pasiūlymas). DPS galiojimo terminas ‒ 48 (keturiasdešimt aštuoni) mėnesiai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 20000000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44610000  -  Cisternos, rezervuarai, konteineriai ir slėginiai indai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Krovininiai konteineriai, kurie bus įsigyjami taikant DPS. Dėl šių prekių tiekimo tiekėjai, kuriems bus leista dalyvauti dinaminėje pirkimo sistemoje, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo šioje dinaminėje pirkimo sistemoje (toliau ‒ konkretus pasiūlymas). DPS galiojimo terminas ‒ 48 (keturiasdešimt aštuoni) mėnesiai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 20000000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas teikdamas paraišką kartu privalo pateikti užpildytą EBVPD pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus ir patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas, per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių (projektų) yra savo jėgomis pristatęs ir sumontavęs panašių prekių (pvz. sandėliavimo konteineris, konteinerinis šaldytuvas, konteinerinis šaldiklis, pavojingų krovinių konteineris, konteinerinė cisterna, ISO konteinerinis dušas, ISO konteinerinis tualetas, ISO konteinerinė skalbykla, ISO konteinerinė prausykla ir pan.), kurių sutarčių vertė ne mažesnė kaip 500 000 EUR be PVM.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas, teikiantis pasiūlymą, turi įrodyti, kad siūlomos prekės techninę priežiūrą, garantinį remontą, montavimą ir pirkėjo personalo apmokymą naudoti prekę vykdys atitinkamą kvalifikaciją turintis personalas.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Ribotas konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2025-06-03
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-06-03
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?