CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Gaižutytė
Telefonas: +370 68046457
El. paštas: jolantag@vaatc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vaatc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=579537
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Atliekų tvarkymo apskaitos programos sukūrimo ir jos diegimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72212900  -  Įvairios programinės įrangos kūrimo paslaugos ir kompiuterių sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įsigyjama atliekų tvarkymo apskaitos sistema, apimanti Vilniaus regione veikiančių UAB „VAATC“ eksploatuojamus ir prižiūrimus atliekų tvarkymo įrenginius.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72212900  -  Įvairios programinės įrangos kūrimo paslaugos ir kompiuterių sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įsigyjama atliekų tvarkymo apskaitos sistema, apimanti Vilniaus regione veikiančių UAB „VAATC“ eksploatuojamus ir prižiūrimus atliekų tvarkymo įrenginius.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip
30 kalendorinių dienų laikotarpiui sutartyje nustatytais atvejai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas vėluodamas suteikti paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, moka Paslaugų gavėjui už kiekvieną vėlavimo dieną 50 Eur baudą. Bauda skaičiuojama ne ilgiau nei 30 dienų. Pasibaigus šiam terminui, Paslaugų gavėjas turi teisę įsigyti paslaugas iš trečiųjų asmenų, o Paslaugų gavėjas įsipareigoja atlyginti dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda (įskaitant, bet neapsiribojant, kainų skirtumą įsigyjant paslaugas iš trečiųjų asmenų).
Paslaugų teikėjas, suteikęs netinkamas (nekokybiškas) paslaugas, turi per Paslaugų gavėjo nustatytą terminą pašalinti Paslaugų suteikimo trūkumus (pvz. klaidas), o to nepadarius – sumokėti Paslaugų gavėjui 200 Eur baudą bei atlyginti Paslaugų gavėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda. Šio Sutarties punkto sąlygos taikomos ir tais atvejais, kai paslaugų kokybės trūkumai nustatomi garantinio palaikymo laikotarpiu.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-06-08
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-06-08
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-05-21

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?