Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Gaižutytė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantag@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=579537Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=579537&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atliekų tvarkymo apskaitos programos sukūrimo ir jos diegimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72212900
-
Įvairios programinės įrangos kūrimo paslaugos ir kompiuterių sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įsigyjama atliekų tvarkymo apskaitos sistema, apimanti Vilniaus regione veikiančių UAB „VAATC“ eksploatuojamus ir prižiūrimus atliekų tvarkymo įrenginius.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72212900
-
Įvairios programinės įrangos kūrimo paslaugos ir kompiuterių sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Įsigyjama atliekų tvarkymo apskaitos sistema, apimanti Vilniaus regione veikiančių UAB „VAATC“ eksploatuojamus ir prižiūrimus atliekų tvarkymo įrenginius.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip
30 kalendorinių dienų laikotarpiui sutartyje nustatytais atvejai.
30 kalendorinių dienų laikotarpiui sutartyje nustatytais atvejai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas vėluodamas suteikti paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, moka Paslaugų gavėjui už kiekvieną vėlavimo dieną 50 Eur baudą. Bauda skaičiuojama ne ilgiau nei 30 dienų. Pasibaigus šiam terminui, Paslaugų gavėjas turi teisę įsigyti paslaugas iš trečiųjų asmenų, o Paslaugų gavėjas įsipareigoja atlyginti dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda (įskaitant, bet neapsiribojant, kainų skirtumą įsigyjant paslaugas iš trečiųjų asmenų).
Paslaugų teikėjas, suteikęs netinkamas (nekokybiškas) paslaugas, turi per Paslaugų gavėjo nustatytą terminą pašalinti Paslaugų suteikimo trūkumus (pvz. klaidas), o to nepadarius – sumokėti Paslaugų gavėjui 200 Eur baudą bei atlyginti Paslaugų gavėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda. Šio Sutarties punkto sąlygos taikomos ir tais atvejais, kai paslaugų kokybės trūkumai nustatomi garantinio palaikymo laikotarpiu.
Paslaugų teikėjas, suteikęs netinkamas (nekokybiškas) paslaugas, turi per Paslaugų gavėjo nustatytą terminą pašalinti Paslaugų suteikimo trūkumus (pvz. klaidas), o to nepadarius – sumokėti Paslaugų gavėjui 200 Eur baudą bei atlyginti Paslaugų gavėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda. Šio Sutarties punkto sąlygos taikomos ir tais atvejais, kai paslaugų kokybės trūkumai nustatomi garantinio palaikymo laikotarpiu.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-06-08
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-06-08
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-05-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?