CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Šiaulių gatvių apšvietimas"
144129510
Stadiono g. 2
Šiauliai
76331
LT
Asmuo ryšiams: Ugnė Staponkienė
Telefonas: +370 65914060
El. paštas: ugnes@sga.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=561033
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

31200000  -  Elektros skirstymo ir reguliavimo aparatai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo įrangą: įvadinės elektros energijos apskaitos spintos su pamatu ir apšvietimo valdymo spintos su pamatu ir jėgos bei valdymo dalimis pagal techninėje specifikacijoje nustatytus reikalavimus, įskaitant paleidimą ir suderinimą su Perkančiosios organizacijos esama valdymo sistema. Detalus perkamų prekių aprašymas ir reikalavimai nurodyti techninėje specifikacijoje (1 priedas).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31200000  -  Elektros skirstymo ir reguliavimo aparatai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekiai yra preliminarūs, perkančioji organizacija prekes pirks pagal poreikį ir neįsipareigoja nupirkti viso preliminaraus prekių kiekio. Preliminarus prekių kiekis: elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 4 išėjimų AVS) - 22 komplektai, elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 5 išėjimų AVS) - 20 komplektų, elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 6 išėjimų AVS) - 10 komplektų, elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 7 išėjimų AVS) - 6 komplektai, elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 8 išėjimų AVS) - 1 komplektas, elektros skirstymo ir apšvietimo valdymo komplektas (su 9 išėjimų AVS) - 1 komplektas. Prekės turės būti tiekiamos 30 mėnesių laikotarpį. Perkančioji organizacija prekes užsakinės dalimis, prekės turės būti pristatytos perkančiajai organizacijai per 30 dienų po užsakymo pateikimo. Perkančioji organizacija planuoja iki 80% preliminaraus prekių kiekio užsakyti per 16 mėnesių nuo sutarties sudarymo.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 32
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 04.3.1-LVPA-T-116-01-0015

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 10 (dešimt) dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą: pirmo pareikalavimo Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją, arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimą. Užtikrinimo vertė – ne mažesnė kaip 10 proc. sutarties kainos su PVM. Su Tiekėju už faktiškai laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma pagal Sutartyje nurodytus įkainius per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo kiekvieno abiejų Sutarties šalių suderinto Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-04-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-04-06
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-03-01

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?