CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Barkovskienė
Telefonas: +370 60024605
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvtr.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=609216
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Troleibusų srovės imtuvų galvučių žiaunelių pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34300000  -  Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – troleibusų srovės imtuvų galvučių žiaunelės
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34300000  -  Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žolyno g. 15, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – troleibusų srovės imtuvų galvučių žiaunelės
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą prekių užsakymo laikotarpį pratęsiant neilgesniems nei 12 mėnesių terminams. Bendras sutarties terminas, įvertinant maksimalius prekių užsakymo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už prekes terminą, negali būti ilgesnis nei 38 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
Jei dalyvis, kuris bus pakviestas sudaryti sutartį, ją sudaryti atsisakys, šis dalyvis, Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 5 procentų pradinės sutarties vertės eurais be PVM dydžio baudą bei padengti Perkančiojo subjekto patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais šiuo atveju bus laikomas kainų skirtumas tarp sutartį sudaryti atsisakiusio dalyvio pasiūlymo kainos eurais be PVM ir kito dalyvio, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti sutartį dalyvio, pasiūlymo kainos eurais be PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, šalys susitaria, kad už prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas,uždelsęs pristatyti prekes,Perkančiajam subjektui(toliau-PS)pareikalavus,nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,5proc. delspinigius nuo nepristatytų prekių sumos be PVM,bei atlygina patirtus pagrįstus nuostolius.Uždelsęs pristatyti trūkstamą prekių kiekį,nepakeitęs kokybiškomis,reikalavimus atitinkančiomis prekėmis,PS pareikalavus,už kiekvieną uždelstą dieną moka 1proc. delspinigius nuo nepristatytų,nepakeistų prekių sumos(be PVM).Tiekėjui pavėlavus pristatyti prekes,trūkstamą jų kiekį,nepakeitus kokybiškomis prekėmis daugiau nei 30k.d.,bus laikoma,kad tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą ir PS gali vienašališkai nutraukti sutartį ir skirti tiekėjui 2000eur baudą.Tiekėjui 5 ar daugiau kartų pavėlavus pristatyti prekes,trūkstamą kiekį,nepakeitus kokybiškomis prekėmis ar daugiau nei 5 kartus nustačius,jog prekės yra nekokybiškos,neatitinkančios reikalavimų,bus laikoma,kad tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą,o PS gali vienašališkai nutraukti sutartį

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-12-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-04-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-12-30
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2021-11-24

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?