CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Drulytė
Telefonas: +370 37305906
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=592078
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Karšto vandens skaitiklių pakeitimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

51210000  -  Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

AB "Kauno energija" planuoja įsigyti nuosavybės teisę valdomų karšto vandens skaitiklių pakeitimo paslaugas. Paslaugų teikėjas, užtikrindamas Paslaugų atlikimą, privalės Perkančiojo subjekto nurodytus Skaitiklius išmontuoti ir perduoti (grąžinti) Perkančiajam subjektui, išmontuotų Skaitiklių vietoje sumontuoti kitus, iš Perkančiojo subjekto gautus (perimtus) Skaitiklius, sumontuotus Skaitiklius užplombuoti ir parengti atliktų Paslaugų ataskaitinę dokumentaciją.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 154000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

51210000  -  Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kaunas, Kauno raj., Jurbarkas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

AB "Kauno energija" planuoja įsigyti nuosavybės teisę valdomų karšto vandens skaitiklių pakeitimo paslaugas. Paslaugų teikėjas, užtikrindamas Paslaugų atlikimą, privalės Perkančiojo subjekto nurodytus Skaitiklius išmontuoti ir perduoti (grąžinti) Perkančiajam subjektui, išmontuotų Skaitiklių vietoje sumontuoti kitus, iš Perkančiojo subjekto gautus (perimtus) Skaitiklius, sumontuotus Skaitiklius užplombuoti ir parengti atliktų Paslaugų ataskaitinę dokumentaciją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 154000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei nei viena šalis likus 30 dienų iki sutarties galiojimo termino pabaigos raštu nepraneša apie nesutikimą pratęsti sutarties galiojimo terminą ir vykdytojas pateikia sutarties užtikrinimą, suėjus sutarties galiojimo terminui sutartis automatiškai pratęsiama 12 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Paslaugų teikėjas privalo Paslaugų atlikimui paskirti darbuotojus, turinčius energetikos darbuotojo pažymėjimus arba kitus lygiaverčius dokumentus.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamas pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas – 3 000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų) sumai, pateikiant banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu. Jeigu tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą, tai kartu su pasiūlymo laidavimo draudimo raštu tiekėjas turi pateikti ir pasirašytą draudimo liudijimą (polisą) bei mokestinį pavedimą, kad draudimo įmoka už šį išduotą pasiūlymo laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už faktiškai atliktas kokybiškas Paslaugas Užsakovas apmokės per 30 (trisdešimt) dienų po Paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. PVM sąskaitas faktūras Vykdytojas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita). Jeigu PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminas bus skaičiuojamas tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Užsakovui pateikiama tik pasirašius Paslaugų perdavimo ataskaitinę dokumentaciją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui vykdytojas ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo sutarties pasirašymo d. turi pateikti užsakovui pagal nustatytą tvarką ir patvirtintas taisykles išduotą besąlyginę ir neatšaukiamą banko garantiją arba besąlyginį ir neatšaukiamą draudimo bendrovės laidavimo raštą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo maksimalios sutarties kainos su PVM. Vykdytojui vienašališkai nutraukus sutartį prieš terminą ne dėl užsakovo kaltės ar užsakovui nutraukus sutartį prieš terminą dėl vykdytojo kaltės, vykdytojas sumoka užsakovui 10 proc. dydžio baudą nuo maksimalios sutarties kainos su PVM bei atlygina kitus dėl nutraukimo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda. Vykdytojui nesuteikus paslaugų užsakovo skaitiklių pakeitimo paslaugų užsakymuose nustatytais terminais, užsakovas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo maksimalios Sutarties kainos su PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-08-25
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-08-25
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali pateikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-08-10
VI.7)

Metinis pirkimų planas