CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Gaižutytė
Telefonas: +370 68046457
El. paštas: jolantag@vaatc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vaatc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=590185
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pusiau požeminių konteinerių atsarginės dalys
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34913000  -  Įvairios atsarginės dalys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija ketina įsigyti pusiau požeminių konteinerių atsargines dalis. Pirkimas skaidomas į 2 pirkimo dalis:
- I pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių Molok Domino atsarginės dalys;
- II pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių ESSE BAGIO atsarginės dalys.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

- I pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių Molok Domino atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34913000  -  Įvairios atsarginės dalys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija ketina įsigyti Molok DOMINO pusiau požeminių konteinerių atsargines detales.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 50000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip dviem mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama sekančiam 12 mėnesių laikotarpiui, kuris laikomas nauju sutarties galiojimo terminu. Bendras Sutarties su pratęsimais galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

- II pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių ESSE BAGIO atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34913000  -  Įvairios atsarginės dalys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija ketina įsigyti ESSE BAGIO pusiau požeminių konteinerių atsargines detales.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 50000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip dviem mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama sekančiam 12 mėnesių laikotarpiui, kuris laikomas nauju sutarties galiojimo terminu. Bendras Sutarties su pratęsimais galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pardavėjas vėluodamas pristatyti užsakytas prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 20 Eur dydžio baudą be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo ar įspėjimo ir atlygina Pirkėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas ir Sutarties reikalavimų neatitinkančias prekes arba garantiniu laikotarpiu paaiškėjus prekių defektams, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita šias prekes pakeisti kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas per Šalių sutartą terminą nepakeičia nekokybiškų ir Sutarties reikalavimų neatitinkančių prekių kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 40 Eur dydžio baudą be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-08-16
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-08-16
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2023 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-07-27

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?