Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvovo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Gaižutytė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantag@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=590185Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=590185&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pusiau požeminių konteinerių atsarginės dalys
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34913000
-
Įvairios atsarginės dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti pusiau požeminių konteinerių atsargines dalis. Pirkimas skaidomas į 2 pirkimo dalis:
- I pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių Molok Domino atsarginės dalys;
- II pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių ESSE BAGIO atsarginės dalys.
- I pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių Molok Domino atsarginės dalys;
- II pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių ESSE BAGIO atsarginės dalys.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
- I pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių Molok Domino atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34913000
-
Įvairios atsarginės dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti Molok DOMINO pusiau požeminių konteinerių atsargines detales.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip dviem mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama sekančiam 12 mėnesių laikotarpiui, kuris laikomas nauju sutarties galiojimo terminu. Bendras Sutarties su pratęsimais galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
- II pirkimo dalis – pusiau požeminių konteinerių ESSE BAGIO atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34913000
-
Įvairios atsarginės dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti ESSE BAGIO pusiau požeminių konteinerių atsargines detales.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip dviem mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama sekančiam 12 mėnesių laikotarpiui, kuris laikomas nauju sutarties galiojimo terminu. Bendras Sutarties su pratęsimais galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas vėluodamas pristatyti užsakytas prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 20 Eur dydžio baudą be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo ar įspėjimo ir atlygina Pirkėjui dėl to jo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas ir Sutarties reikalavimų neatitinkančias prekes arba garantiniu laikotarpiu paaiškėjus prekių defektams, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita šias prekes pakeisti kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas per Šalių sutartą terminą nepakeičia nekokybiškų ir Sutarties reikalavimų neatitinkančių prekių kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 40 Eur dydžio baudą be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas ir Sutarties reikalavimų neatitinkančias prekes arba garantiniu laikotarpiu paaiškėjus prekių defektams, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita šias prekes pakeisti kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas per Šalių sutartą terminą nepakeičia nekokybiškų ir Sutarties reikalavimų neatitinkančių prekių kokybiškomis ir Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 40 Eur dydžio baudą be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-08-16
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-08-16
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB "VAATC", Lvovo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2023 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?