Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Birutė Meržvinskienė
Telefonas:
+370 52514400
El. paštas:
b.merzvinskiene@cpva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=585365Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=585365&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ukrainos nacionalinės tranzito informacinės sistemos suderinamos su NCTS 5 versija vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas yra Ukrainos nacionalinės tranzito informacinės sistemos suderinimas su NCTS 5 versija vystymo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
UA -
Ukraine
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukraina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra Ukrainos nacionalinės tranzito informacinės sistemos suderinimas su NCTS 5 versija vystymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Bendras pratęsimų terminas negali viršyti 8 mėnesius. Terminas gali būti pratęstas pirkimo dokumentų 7.9 punkte numatytais atvejais
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Bendras pratęsimų terminas negali viršyti 8 mėnesius. Terminas gali būti pratęstas pirkimo dokumentų 7.9 punkte numatytais atvejais
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas finansuojamas 2018-12-19 tarp CPVA ir Europos Komisijos, atstovaujančios Europos Sąjungą, pasirašyto susitarimo dėl įnašo Nr. ENI/2018/404-165/2018/4-14-23, kuriuo susitarta dėl ES finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ 3 – ojo „Mokesčių surinkimas“ ir 4 – ojo “Horizontalios funkcijos ir valdymas” komponentų įgyvendinimo, lėšomis.
II.2.14)
Papildoma informacija
Vadovaujantis 2020 m. birželio 15 d. Ukrainos ministrų kabineto Sekretoriato priimtu EU4PFM projekto registracijos aktu Nr. 4266-02, Ukrainoje tiekiamoms prekėms ir (arba) teikiamoms paslaugoms yra taikomas 0 proc. PVM.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei CPVA dėl savo kaltės nesumoka, moka tiekėjui 0,05%dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.Tiekėjas turi sumokėti CPVA: už vėlavimą teikti paslaugas-0,05%dydžio delspinigius nuo nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną; už sutartinių įsipareigojimų vykdymo trūkumus-5%nuo netinkamai pateiktų paslaugų kainos;už sutarties nutraukimą dėl tiekėjo kaltės-10%pradinės sutarties kainos įskaitant PVM;už kiekvieną specialistą, kurio kvalifikacija įvertinta pagal kainos ir kokybės santykį keitimo procedūros nesilaikymą-3% nuo nesuteiktų paslaugų kainos; už subtiekėjo (-ų) ar specialisto (-ų) pakeitimo procedūros nesilaikymą-1%nuo nesuteiktų paslaugų kainos; už vėlavimą pateikti ir (arba) tikslinti projekto valdymo planą-300Eur už kiekvieną uždelstą dieną; už vėlavimą teikti garantines paslaugas-200Eur už kiekvieną uždelstą dieną; Kai tiekėjas nevykdo sutartyje nustatytų konfidencialumo įsipareigojimų-5 %pradinės sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2021/S 011-022418
2021-687275
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-10-25
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-10-25
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Paslaugų teikimo terminas - 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos; 2. 30 dienų apmokėjimo už suteiktas paslaugas terminas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2021-08-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?