Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centras
305616472
Statybininkų pr. 39
Klaipėda
92323
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Cikienė
Telefonas:
+370 64520197
El. paštas:
cikiene@jsdrc.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://jsdrc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/82936
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=559498Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=559498&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokomoji aukštos įtampos sistema
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31682210
-
Matavimo ir valdymo aparatūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamų prekių savybės, techniniai reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje (pirkimo dokumentų 1 priedas).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31682210
-
Matavimo ir valdymo aparatūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rambyno 14, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - Mokomoji aukštos įtampos sistema. Perkamų prekių savybės, techniniai reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje (pirkimo dokumentų 1 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, nurodytoms sutartyje
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 09.1.2-CPVAK- 722-01-0002 „VšĮ Klaipėdos laivininkų mokyklos profesinio mokymo (si) infrastruktūros plėtra“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, neturi turėti viešųjų pirkimų įstatyme nurodytų pašalinimo pagrindų ir privalo patekiti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai
nurodyti pirkimo dokumentuose
nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui pageidaujant, Pirkėjas sumoka iki 30% avanso per 60 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo, Tiekėjui pateikus avansinio mokėjimo grąžinimo banko garantiją arba laidavimo raštą prašomai avanso sumai.
Pirkėjas apmoka 50% sutarties sumos, prie jos pridedant nesumokėtos avanso dalies, tarpiniais mokėjimais per 60 kalendorinių dienų - Tiekėjui pateikus Prekes Pirkėjui. Likusią 20% suma – galutiniu mokėjimu atlikus visus instaliavimo darbus ir pasirašius Prekių priėmimo–perdavimo
ir instaliavimo aktą (Sutarties 2 priedas) - ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Pirkėjas apmoka 50% sutarties sumos, prie jos pridedant nesumokėtos avanso dalies, tarpiniais mokėjimais per 60 kalendorinių dienų - Tiekėjui pateikus Prekes Pirkėjui. Likusią 20% suma – galutiniu mokėjimu atlikus visus instaliavimo darbus ir pasirašius Prekių priėmimo–perdavimo
ir instaliavimo aktą (Sutarties 2 priedas) - ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-02-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-02-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto 26
Klaipėda
92323
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-01-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?