CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras
140199874
Taikos pr. 67
Klaipėda
94112
LT
Asmuo ryšiams: Žilvinas Balsevičius
Telefonas: +370 64038248
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.gpmc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=589866
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sektorinio pastato baldai. Standartiniai baldai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Teorinių auditorijų baldai:
1.1. Dvivietis mokyklinis stalas, 114 vnt.
1.2. Vienvietis mokyklinis stalas, 45 vnt.
1.3. Mokyklinė mokinio kėdė, 273 vnt.
1.4. Mokytojo darbo stalas Nr.1, 18 vnt.
1.5. Mokytojo darbo stalas Nr. 2, 2 vnt.
1.6. Spinta Nr. 1, 16 vnt.
1.7. Spinta Nr. 2, 16 vnt.
2. Biuro kėdės:
2.1. Mokytojo darbo kėdė, 21 vnt.
2.2. Lankytojo kėdė, 2 vnt.
3. Dirbtuvių baldai:
3.1. Mokytojo darbastalis, 11 vnt.
3.2. Darbo stalas su perforuota sienele, spintele, stalčiais, 1 vnt.
3.3. Dirbtuvių kėdė mokytojui, 11 vnt.
4. Persirengimo spintelės:
4.1. Persirengimo spintelių blokas, 52 vnt.
4.2. Persirengimo spintelių komplektas su suoliuku, 20 vnt.
5. Stelažai, pramoninės spintos:
5.1. Stelažai_1, 22 vnt.
5.2. Stelažai_2, 5 vnt.
5.3. Konsoliniai stelažai, 1 vnt.
5.4. Metalinė spinta, 13 vnt.
5.5. Pakabinama įrankių spintelė, 1 vnt.
6. Mobilios magnetinės lentos, 13 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Teorinių auditorijų baldai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39100000  -  Baldai
39121000  -  Rašomieji stalai ir stalai
39122200  -  Knygų spintos
39143121  -  Drabužių spintos
39110000  -  Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39160000  -  Mokykliniai baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Teorinių auditorijų baldai:
1.1. Dvivietis mokyklinis stalas, 114 vnt.
1.2. Vienvietis mokyklinis stalas, 45 vnt.
1.3. Mokyklinė mokinio kėdė, 273 vnt.
1.4. Mokytojo darbo stalas Nr.1, 18 vnt.
1.5. Mokytojo darbo stalas Nr. 2, 2 vnt.
1.6. Spinta Nr. 1, 16 vnt.
1.7. Spinta Nr. 2, 16 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Biuro kėdės
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39110000  -  Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39112000  -  Kėdės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

2. Biuro kėdės (viso 23 vnt.):
2.1. Mokytojo darbo kėdė, 21 vnt.
2.2. Lankytojo kėdė, 2 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Dirbtuvių baldai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39151200  -  Darbastaliai
39121200  -  Stalai
39112000  -  Kėdės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

3. Dirbtuvių baldai (viso 23 vnt.):
3.1. Mokytojo darbastalis, 11 vnt.
3.2. Darbo stalas su perforuota sienele, spintele, stalčiais, 1 vnt.
3.3. Dirbtuvių kėdė mokytojui, 11 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Persirengimo spintelės
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39141300  -  Spintelės
44421720  -  Užrakinamos spintelės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

4. Persirengimo spintelės (viso 72 vnt.):
4.1. Persirengimo spintelių blokas, 52 vnt.
4.2. Persirengimo spintelių komplektas su suoliuku, 20 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Stelažai, pramoninės spintos
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39131000  -  Kabinetų stelažai
39131100  -  Archyvų stelažai
39141300  -  Spintelės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

5. Stelažai, pramoninės spintos (viso 42 vnt.);
5.1. Stelažai_1, 22 vnt.
5.2. Stelažai_2, 5 vnt.
5.3. Konsoliniai stelažai, 1 vnt.
5.4. Metalinė spinta, 13 vnt.
5.5. Pakabinama įrankių spintelė, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mobilios magnetinės lentos
Pirkimo dalies Nr.:  6
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30195920  -  Magnetinės lentos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

6. Mobilios magnetinės lentos, 13 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių kiekvieno užsakymo galutinio įvykdymo terminas gali būti pratęstas tik Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu bet kuriuo momentu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda objektyvios aplinkybės, nurodytos Sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro statybos sektoriaus infrastruktūros plėtra”, Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis įsigalioja nuo momento, kai Pirkėjas pateikia Tiekėjui raštišką užsakymą teikti prekes.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrintas 5% bauda nuo Sutartyje numatytos kainos, neviršijant 5 % Sutarties kainos.
Tiekėjui vėluojant vykdyti įsipareigojimus, skaičiuojami 0,02% delsp. nuo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekv. d
Neatlikus apmokėjimo dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjas privalo mokėti Tiekėjui 0,02% delsp. nuo neapmokėtos sumos už kiekv. d
Atsiskaitoma:
1. ne vėliau kaip per 15d nuo dokumentų patvirtinimo dienos, kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (Taisyklės) pakeitimas (LR finansų ministro 2020-03-23 įsakymas Nr.1K-75) ir bus atšaukta LR Vyriausybės 2020-02-26 nutarimu Nr.152 (redakcija nuo 2020-11-07) paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija
2. ne vėliau kaip per 60d nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Taisyklių pakeitimui ir atšaukus ekstremaliąją situaciją
3. Apmokėjimo terminai gali būti keičiami, bet negali būti ilgesni nei Taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-08-27
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-08-27
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras, Taikos pr. 67, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ir stebėtojai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas tol, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
94112
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-07-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?