CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Marijampolės ligoninė
165803154
Palangos g. 1,
Marijampolė
68188
LT
Asmuo ryšiams: Oksana Stanaitienė
Telefonas: +370 34350933
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=560058
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

AK (supaprastintas pirkimas) "VšĮ Marijampolės ligoninės geriatrijos skyriaus patalpų remonto darbai"
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45200000  -  Visi ar daliniai statybos ir civilinės inžinerijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

VšĮ Marijampolės ligoninės geriatrijos skyriaus paprastojo remonto darbai bei lifto keitimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45200000  -  Visi ar daliniai statybos ir civilinės inžinerijos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
VšĮ Marijampolės ligoninė Palangos g. 1 Marijampolė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

VšĮ Marijampolės ligoninės geriatrijos skyriaus paprastojo remonto darbai bei lifto keitimas. (apytikslis remontuojamų patalpų plotas 942,19 kv.m.) (toliau – darbai). Remontuojamos patalpos randasi 3 pastato aukšte. 1 ir 2 pastato aukštai yra veikiantys. Unikalus pastato numeris 4400-2136-2383.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Sveiko senėjimo paslaugų kokybės gerinimas VšĮ Marijampolės ligoninėje”, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-601-02-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Rangovas/tiekėjas (taip pat visi tiekėjų/rangovų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi rangovas/tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas/rangovas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nurodyta pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nurodyta pirkimo dokumetuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra netesybos, 5% bauda nuo neįvykdytos sutarties vertės.
Rangovui vėluojant atlikti bet kokį Darbą ar Darbų grupę pagal įkainuotame Veiklos sąraše pateiktą vykdymo grafiką ir nepateikus Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių darbų vėlavimą, Rangovas moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo Bendros Sutarties kainos su PVM iki bus atliktas Darbas ar Darbų grupė.
Užsakovas, uždelsęs sumokėti Rangovui priklausančias sumas šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, moka Rangovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo ne laiku apmokėtos sumos.
Už atliktus darbus Perkančioji organizacija atsiskaitys Eurais gavusi sąskaitą faktūrą per 15 arba 60 dienų, priklausomai nuo sutarties projekto 10.3 punkte nurodytų sąlygų.
Perkančioji organizacija numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su subtiekėju/subrangovu.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-02-17
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2021-06-17
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-02-17
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-01-29
VI.7)

Metinis pirkimų planas