Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Kauno miesto poliklinika
135042394
Pramonės pr. 31
Kaunas
51270
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Miliūnaitė
Telefonas:
+370 37403924
El. paštas:
ausra.miliunaite@kaunopoliklinika.lt
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunopoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8850
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=588427Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=588427&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: NR. 08.4.2-ESFA-K-616-01-0014 „Poliligotų pacientų sveikatos priežiūra: inovatyvaus ir efektyvaus modelio diegimas“
Projekto identifikacijos duomenys: NR. 08.4.2-ESFA-K-616-01-0014 „Poliligotų pacientų sveikatos priežiūra: inovatyvaus ir efektyvaus modelio diegimas“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi, pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir bauda). Jei Užsakovas nutraukia Sutartį 6.2.1– 6.2.5 p. pagrindais arba jei Paslaugų teikėjas nutraukia Sutartį joje nenumatytais pagrindais, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 20 proc. nuo 2.3 p. nurodytos Sutarties kainos baudą ir atlygina tiesioginius nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu.
Jei Paslaugų teikėjas per sutartą terminą nesuteikia Paslaugų, jis moka Užsakovui po 0,1 % nuo 2.3. p. nurodytos Sutarties kainos už kiekvieną vėlavimo dieną. Prievolė mokėti delspinigius Paslaugų teikėjui atsiranda sekančią dieną po termino pasibaigimo.
Užsakovas už pavėluotą atsiskaitymą, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, moka Paslaugų teikėjui 0,1 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neapmokėtos sumos.
Paslaugų teikėjas atsako už nuostolius, Užsakovo patirtus dėl Paslaugų teikėjo klaidų ar veiksmų nesiėmimo.
Jei Paslaugų teikėjas per sutartą terminą nesuteikia Paslaugų, jis moka Užsakovui po 0,1 % nuo 2.3. p. nurodytos Sutarties kainos už kiekvieną vėlavimo dieną. Prievolė mokėti delspinigius Paslaugų teikėjui atsiranda sekančią dieną po termino pasibaigimo.
Užsakovas už pavėluotą atsiskaitymą, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, moka Paslaugų teikėjui 0,1 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neapmokėtos sumos.
Paslaugų teikėjas atsako už nuostolius, Užsakovo patirtus dėl Paslaugų teikėjo klaidų ar veiksmų nesiėmimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-07-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-07-30
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-07-16