CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Kauno miesto poliklinika
135042394
Pramonės pr. 31
Kaunas
51270
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Miliūnaitė
Telefonas: +370 37403924
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunopoliklinika.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=588427
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mobilios aplikacijos duomenų perdavimui sukūrimo, priežiūros ir vystymo paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: NR. 08.4.2-ESFA-K-616-01-0014 „Poliligotų pacientų sveikatos priežiūra: inovatyvaus ir efektyvaus modelio diegimas“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi, pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir bauda). Jei Užsakovas nutraukia Sutartį 6.2.1– 6.2.5 p. pagrindais arba jei Paslaugų teikėjas nutraukia Sutartį joje nenumatytais pagrindais, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 20 proc. nuo 2.3 p. nurodytos Sutarties kainos baudą ir atlygina tiesioginius nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu.
Jei Paslaugų teikėjas per sutartą terminą nesuteikia Paslaugų, jis moka Užsakovui po 0,1 % nuo 2.3. p. nurodytos Sutarties kainos už kiekvieną vėlavimo dieną. Prievolė mokėti delspinigius Paslaugų teikėjui atsiranda sekančią dieną po termino pasibaigimo.
Užsakovas už pavėluotą atsiskaitymą, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, moka Paslaugų teikėjui 0,1 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neapmokėtos sumos.
Paslaugų teikėjas atsako už nuostolius, Užsakovo patirtus dėl Paslaugų teikėjo klaidų ar veiksmų nesiėmimo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-07-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-07-30
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-07-16