CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Edita Davičikaitė, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja
Telefonas: +370 31352866
Faksas: +370 31355376
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=574925
Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu: 
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vasario 16-osios g. 7
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Joana Verbickienė, Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėja
Telefonas: +370 31352365
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Druskininkų savivaldybės gėlynų įrengimo ir teritorijų apželdinimo bei priežiūros paslaugos
Nuorodos numeris:  543702
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

77310000  -  Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Druskininkų savivaldybės gėlynų įrengimo ir teritorijų apželdinimo bei priežiūros paslaugos apima: 1) vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukus; 2) gėlių svogūnėlius; 3) vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinimą; 4) vienmečių ir daugiamečių gėlynų priežiūrą; 5) vejos priežiūrą; 6) įvairių karkasų apsodinimą ir priežiūrą.
Preliminarus vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukų, gėlių svogūnėlių kiekis nurodytas Techninėje specifikacijoje, pirkimo dokumentų 2 priede.
Įsigyjamų paslaugų ir prekių apimtis gali kisti (gali būti įsigyta daugiau arba mažiau techninėje specifikacijoje nurodytų paslaugų ir su paslaugomis įsigyjamų prekių apimties), neviršijant maksimalios pirkimui skirtos lėšų sumos –213 000,00 EUR be PVM, 257 730,00 su PVM (pradinė sutarties vertė).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

03121100  -  Gyvi augalai, svogūnėliai, šakniavaisiai, auginiai ir ūgliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Druskininkų miesto teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Druskininkų savivaldybės gėlynų įrengimo ir teritorijų apželdinimo bei priežiūros paslaugos apima: 1) vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukus; 2) gėlių svogūnėlius; 3) vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinimą; 4) vienmečių ir daugiamečių gėlynų priežiūrą; 5) vejos priežiūrą; 6) įvairių karkasų apsodinimą ir priežiūrą.
Preliminarus vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukų, gėlių svogūnėlių kiekis nurodytas Techninėje specifikacijoje, pirkimo dokumentų 2 priede.
Įsigyjamų paslaugų ir prekių apimtis gali kisti (gali būti įsigyta daugiau arba mažiau techninėje specifikacijoje nurodytų paslaugų ir su paslaugomis įsigyjamų prekių apimties), neviršijant maksimalios pirkimui skirtos lėšų sumos –213 000,00 EUR be PVM, 257 730,00 su PVM (pradinė sutarties vertė).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2. 7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą (paslaugų teikimo terminas -5 mėnesiai; mokėjimo terminas-60 dienų). Paprastai už Prekes ir suteiktas Paslaugas apmokama per 30 dienų. Objektyviai pagrįstais atvejais (pvz. vėluoja finansavimas iš biudžeto), mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 dienų.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Perkančiajai organizacijai patikrinus pasiūlymus, atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo prašys dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą (kartu su pasiūlymo laidavimo draudimo raštu turi būti pateiktas ir pasirašytas draudimo liudijimas (polisas) bei dokumentas, įrodantis, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimą yra sumokėta) (toliau – Sutarties užtikrinimas), arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Užsakovo (Druskininkų savivaldybės administracijos) banko sąskaitą Nr. LT267300010131559621, esančią AB „Swedbank“. Sutarties užtikrinimo vertė - 3000,00 (trys tūkstančiai) EUR. Užtikrinimas turi galioti 1 (vienu) mėnesiu ilgiau nei Sutartyje numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo galutinis terminas (užtikrinimas turi galioti 6 mėn.).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-05-10
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2021-06-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-05-10
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracijoje, Vasario 16-osios g. 7, LT - 66118 Druskininkai, 209 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1.Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-04-26

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?