Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01513
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Raguotienė
Telefonas:
+370 52687078
El. paštas:
daiva.raguotiene@cr.vu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=604981Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=604981&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aukšto patikimumo užtikrinimo ir duomenų apsaugos sistemos vystymo pirkimas, Nr. VU24607
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48820000
-
Serveriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ketinama įsigyti aukšto patikimumo užtikrinimo ir duomenų apsaugos sistemą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48820000
-
Serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Aukšto patikimumo užtikrinimo ir duomenų apsaugos sistema (1 komplektas), kurią sudaro:
1. Virtualizacijos telkinys – 1 komplektas
2. Duomenų saugyklų junginys – 1 vnt.
3. Kopijų duomenų saugykla– 1 vnt.
4. Rezervinio kopijavimo valdymo mazgo išplėtimas – 1 kompl.
5. Duomenų saugyklos išplėtimas – 1 kompl.
6. Rezervinio kopijavimo programinės įrangos išplėtimas – 1 kompl.
7. Virtualizacijos programinės įrangos išplėtimas – 1 kompl.
1. Virtualizacijos telkinys – 1 komplektas
2. Duomenų saugyklų junginys – 1 vnt.
3. Kopijų duomenų saugykla– 1 vnt.
4. Rezervinio kopijavimo valdymo mazgo išplėtimas – 1 kompl.
5. Duomenų saugyklos išplėtimas – 1 kompl.
6. Rezervinio kopijavimo programinės įrangos išplėtimas – 1 kompl.
7. Virtualizacijos programinės įrangos išplėtimas – 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo bei kurių Pardavėjas iš anksto negalėjo numatyti, Pirkėjui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, 5.1. Pardavėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgiau kaip 1 (vienam) mėnesiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas sutarties įvykdymą užtikrina 10 procentų dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
2. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 7 skyriaus numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
3. Suėjus Sutarties 5.1. punkte nustatytam terminui, įskaitant ir pratęsimą, numatytą Sutarties 5.2. punkte, Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną. Šis punktas taikomas esant ne ilgesniam nei 2 mėnesių vėlavimui.
4. Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties 5.1. ir 5.2. punktų nuostatas, vėluoja daugiau nei 2 (du) mėnesius pristatyti, įdiegti, testuoti Prekę, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja sutarties įvykdymo užtikrinimą - 10 proc. dydžio baudą nuo bendros Sutarties kainos.
2. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 7 skyriaus numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
3. Suėjus Sutarties 5.1. punkte nustatytam terminui, įskaitant ir pratęsimą, numatytą Sutarties 5.2. punkte, Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną. Šis punktas taikomas esant ne ilgesniam nei 2 mėnesių vėlavimui.
4. Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties 5.1. ir 5.2. punktų nuostatas, vėluoja daugiau nei 2 (du) mėnesius pristatyti, įdiegti, testuoti Prekę, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja sutarties įvykdymo užtikrinimą - 10 proc. dydžio baudą nuo bendros Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-12-06
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-12-06
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
Elektroninė erdvė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2021-10-28
VI.7)