CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga PANEVĖŽIO MIESTO POLIKLINIKA
148194854
Nemuno g. 75, LT-37355, Panevėžys
Panevėžys
37355
LT
Asmuo ryšiams: Laura Bozienė
Telefonas: +370 45500682
Faksas: +370 45500696
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.paneveziomp.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=605921
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Laboratorinių tyrimų atlikimo palaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85145000  -  Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Medicinos laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugos įstaigos pacientų poreikių tenkinimui
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85145000  -  Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Medicinos laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugos įstaigos pacientų poreikių tenkinimui
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsiama 2 kartus iki 12 mėn. arba kol bus pasiekta sutartyje nustatyta bendra sutarties vertės riba.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto tyrimų kiekio, ir pirks pagal poreikį, pasilikdama teisę didinti arba mažinti nurodytų tyrimų kiekį iki 20 procentų. Perkančioji organizacija pasilieka teisę, atsiradus poreikiui, iš laimėtojo įsigyti ir kitų, techninėje specifikacijoje nenurodytų tyrimų, neviršijant 10 procentų bendros pasiūlytos kainos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pirkimo sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas banko garantija. Sutarties įvykdymo užtikrinimą tiekėjas privalo pateikti perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma – 5 (penki) procentai nuo visos pasiūlymo sumos (su PVM) dydžio.
2. Jei Tiekėjas, Sutartyje nustatytais terminais, nesuteikia paslaugų, Pirkėjui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti Pirkėjui delspinigius po 0,03 proc. nuo laiku nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-11-18
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-02-15
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-11-18
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Nemuno g. 75, Panevėžys, 330 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Dalyvauja Viešųjų pirkimų komisijos nariai

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISMAS
Panevėžys
35175
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-11-08
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?