CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01513
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Raguotienė
Telefonas: +370 52687077
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vu.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=545059
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kompiuteriu valdomo izoterminio titravimo kalorimetro pirkimas, Nr. VU21390
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38000000  -  Laboratorinė, optinė ir precizinė įranga (išskyrus akinius)
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ketinama įsigyti kompiuteriu valdomą izoterminio titravimo kalorimetrą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38000000  -  Laboratorinė, optinė ir precizinė įranga (išskyrus akinius)
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
VU Gyvybės mokslų centras, Saulėtekio al.7, Vilnius.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kompiuteriu valdomas izoterminio titravimo kalorimetras, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo bei kurių Pardavėjas iš anksto negalėjo numatyti, Pirkėjui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, 5.1. Pardavėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgiau kaip 1 (vienam) mėnesiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. 01.2.2-CPVA-K-703-03-0006

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pardavėjas sutarties įvykdymą užtikrina 10 procentų dydžio bauda nuo bendros Sutarties
kainos.2. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 7 skyriaus numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.3. Suėjus Sutarties 5.1. p. nustatytam terminui, įskaitant ir pratęsimą, numatytą Sutarties 5.2. punkte, Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną. Šis punktas taikomas esant ne ilgesniam nei 1 mėnesio vėlavimui.4. Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties 5.1., 5.2. p., vėluoja daugiau nei 1 mėnesį pristatyti ir instaliuoti Prekę, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja sutarties įvykdymo užtikrinimą - 10 proc. dydžio baudą nuo bendros Sutarties kainos.5. Numatoma atsiskaitymo su tiekėjais, subtiekėjų keitimo ir tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais tvarka, kuri detaliai pateikiama sutarties projekte.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-03-08
Vietos laikas:  10:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-03-08
Vietos laikas:  11:00
Vieta:  
Elektroninė erdvė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2021-01-29

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?