Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
188704927
Gedimino pr. 19
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Alma Ziberkiene
Telefonas:
+370 70685097
El. paštas:
alma.ziberkiene@nzt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.nzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3333
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=591580Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=591580&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinės sistemos vystymo ir palaikymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72230000
-
Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įsigyjamos ŽPDRIS vystymo ir palaikymo paslaugos, apimančios nepertraukiamo programinės įrangos funkcionavimo užtikrinimą, atsirandančių programinės įrangos pokyčių realizavimą ir funkcionalumų modifikavimą, įdiegimą ir testavimą, atsižvelgiant į susijusių teisės aktų ir standartų pakeitimus, patobulinti jau esamus ir sukurti naujus mechanizmus, siekiant užtikrinti sistemos naudojimo patogumą ir efektyvų bei saugų ŽPDRIS duomenų tvarkymą.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 360000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72230000
-
Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinės sistemos vystymo ir palaikymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 360000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
a) Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis;
b) Informaciją ir reikalaujamus dokumentus apie tiekėjui keliamus reikalavimus, susijusius su jo teise verstis atitinkama veikla.
b) Informaciją ir reikalaujamus dokumentus apie tiekėjui keliamus reikalavimus, susijusius su jo teise verstis atitinkama veikla.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą, kuriame nurodyta suma turi būti ne mažesnė kaip 5 proc. nuo visos Sutarties kainos ir turi galioti visą sutarties laikotarpį;
2. Jeigu Paslaugų teikėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų nurodytomis sąlygomis ar vykdo juos netinkamai ir šios aplinkybės tiesiogiai nesiejamos su vėlavimu suteikti paslaugas, moka Pirkėjui 10 proc dydžio baudą nuo nesuteiktos ar netinkamai suteiktos paslaugų dalies kainos už kiekvieną nustatytą Sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį.
3. Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia paslaugų per Sutarties 1 priede nustatytus terminus, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,05 proc dydžio delspinigius nuo paslaugų užsakyme nurodytų, bet nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų nurodytomis sąlygomis ar vykdo juos netinkamai ir šios aplinkybės tiesiogiai nesiejamos su vėlavimu suteikti paslaugas, moka Pirkėjui 10 proc dydžio baudą nuo nesuteiktos ar netinkamai suteiktos paslaugų dalies kainos už kiekvieną nustatytą Sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį.
3. Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia paslaugų per Sutarties 1 priede nustatytus terminus, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,05 proc dydžio delspinigius nuo paslaugų užsakyme nurodytų, bet nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-09-14
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-09-14
Vietos laikas:
10:00
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūrą vykdo Viešųjų pirkimų nuolatinė komisija. Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjams dalyvauti neleidžiama.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?