CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Centro poliklinika
125873515
Pylimo g. 3
Vilnius
01117
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kuzmickienė
Telefonas: +370 52514029
Faksas: +370 52610002
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pylimas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=602239
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinių-maisto kortelių ir jų papildymo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Socialinės-maisto kortelės ir jų papildymo paslaugos (toliau – paslaugos) socialinės paramos gavėjams pacientams, kurie gydysis Vilniaus miesto savivaldybės tiesiogiai stebimo trumpo gydymo kurso kabinete.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30163000  -  Pirkėjo kortelės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Socialinių-maisto kortelių pristatymo vieta – viešoji įstaiga Centro poliklininika, Vytenio pirminės asmens sveikatos priežiūros centras (toliau – PASPC), Vytenio g. 59, DOTS kab., Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Socialinės-maisto kortelės ir jų papildymo paslaugos (toliau – paslaugos) socialinės paramos gavėjams pacientams, kurie gydysis Vilniaus miesto savivaldybės tiesiogiai stebimo trumpo gydymo kurso kabinete (toliau – DOTS). Preliminarus socialinių-maisto kortelių skaičius – 50 (penkiasdešimt) vienetų. Faktinis kiekis priklausys nuo socialinės paramos gavėjų skaičiaus. Sutarties galiojimo metu perkančioji organizacija pasilieka sau teisę papildomai užsisakyti iki 15 (penkiolikos) vienetų socialinių-maisto kortelių ir jų papildymo paslaugas. Maksimali metinė pervedamų į socialines-maisto korteles suma – 70 200 Eur.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių dokumentų kopijų originalų).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, gavęs užsakymą iš perkančiosios organizacijos, turės pateikti perkančiajai organizacijai išankstinio apmokėjimo PVM sąskaitą faktūrą sumai, kuria bus papildomos tiekėjo pagamintos kortelės. Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Mokėjimas atliekamas pavedimu į pirkimo sutartyje nurodytą tiekėjo banko sąskaitą po to, kai tiekėjas per VĮ Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“ pateikia PVM sąskaitą faktūrą. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos. Perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės arba tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti perkančiajai organizacijai baudą – 10 (dešimt) proc. nuo maksimalios metinės pervedamos į socialines-maisto korteles sumos – 70 200 Eur.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-10-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-01-23
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-10-26
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos Naujamiesčio pirminės asmens sveikatos priežiūros centras, K. Kalinausko g. 4, Projektų ir viešųjų pirkimų skyrius, 6 a.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, nedalyvauja. Vokų atplėšimo posėdyje skelbiamas pasiūlymą pateikusio tiekėjo pavadinimas ir pasiūlyme nurodyta kaina. Perkančiosios organizacijos komisija elektroninių vokų atplėšimo posėdžio rezultatus įformina protokolu.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas Vilnius
Vinius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2021-10-13

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?