Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Antakalnio gimnazija
302817872
Antakalnio g.Nr.29
Vilnius
10312
LT
Asmuo ryšiams:
Edmundas Lukas
Telefonas:
+370 52340421
El. paštas:
edmulukas@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.antakalniovm.vilnius.lm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39118
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=575643Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=575643&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
544343
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos mokinių maitinimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Antakalnio g
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos mokinių maitinimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn. Viso ne ilgiau kaip 36 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Vykdoma CVP IS priemonėmis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šiuose pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų.
2. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnio reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu
2. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnio reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikomi
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 procento dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas nepradeda teikti Paslaugų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 0,02 procento delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo pradinės Sutarties kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Paslaugų teikėjas taip pat įsipareigoja atlyginti visus dėl Užsakovo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo Užsakovo patirtus tiesioginius nuostolius.
4. Už Sutartyje nurodytų įsipareigojimų nevykdymą, Paslaugų teikėjas moka 100,00 Eur (vieną šimtą Eur 00 ct) baudą už kiekvieną nustatytą atvejį.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas nepradeda teikti Paslaugų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 0,02 procento delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo pradinės Sutarties kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Paslaugų teikėjas taip pat įsipareigoja atlyginti visus dėl Užsakovo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo Užsakovo patirtus tiesioginius nuostolius.
4. Už Sutartyje nurodytų įsipareigojimų nevykdymą, Paslaugų teikėjas moka 100,00 Eur (vieną šimtą Eur 00 ct) baudą už kiekvieną nustatytą atvejį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-05-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2021-08-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-05-14
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Antakalnio 29, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai vokų atplėšime nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdoma CVPIS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. Tiekėjas turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai:
1) per 5 darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo tiekėjams dienos;
2) per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu šiame įstatyme nėra reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
1) per 5 darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo tiekėjams dienos;
2) per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu šiame įstatyme nėra reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-04-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?