CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos nuolatinė atstovybė Europos Sąjungoje
8046
Rue Belliard 41-43, 1040 Briuselis
Briuselis
1040
BE
Asmuo ryšiams: Gabrielė Rosinienė
Telefonas: +32 24019816
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.eu.mfa.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=561524
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Lietuvos Respublikos diplomatinės tarnybos institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66512200  -  Sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lietuvos nuolatinė atstovybė Europos Sąjungoje perka Lietuvos nuolatinėje atstovybėje Europos Sąjungoje, Lietuvos Respublikos ambasadoje Belgijos Karalystėje, Lietuvos Respublikos nuolatinėje atstovybėje prie Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos dirbančių diplomatų, kitų valstybės tarnautojų, specialiųjų atašė, jų pavaduotojų ir jų šeimos narių, nurodytų Diplomatinės tarnybos įstatymo 18 straipsnyje, bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis , sveikatos draudimo paslaugas, įskaitant draudžiamųjų įvykių ir žalų (nuostolių) administravimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66512000  -  Draudimo nuo nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimo paslaugos
66512100  -  Draudimo nuo nelaimingų atsitikimų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Belgijos Karalystė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Lietuvos nuolatinė atstovybė Europos Sąjungoje perka Lietuvos nuolatinėje atstovybėje Europos Sąjungoje, Lietuvos Respublikos ambasadoje Belgijos Karalystėje, Lietuvos Respublikos nuolatinėje atstovybėje prie Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos dirbančių diplomatų, kitų valstybės tarnautojų, specialiųjų atašė, jų pavaduotojų ir jų šeimos narių, nurodytų Diplomatinės tarnybos įstatymo 18 straipsnyje, bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sveikatos draudimo paslaugas, įskaitant draudžiamųjų įvykių ir žalų (nuostolių) administravimą.
Draudimo apsauga teikiama neatsižvelgiant į apdraustojo ligos istoriją ir netaikant jokių pereinamųjų (laukimo) laikotarpių.
Pirkimo sutartyje nustatytas kainos apskaičiavimo būdas – fiksuoto įkainio su peržiūra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sveikatos draudimo paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas Pirkimo dokumentuose ir pradinėje Pirkimo sutartyje nustatytomis sąlygomis, ne daugiau kaip 2 (du) kartus. Bendra sveikatos draudimo paslaugų teikimo trukmė, įskaitant visus pratęsimus, negali būti ilgesnė kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai skaičiuojant nuo pradinės Pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), taip pat pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi teikdamas pasiūlymą, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD).
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti – teisę vykdyti sveikatos draudimo veiklą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas bus užtikrinamas delspinigiais. Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir tvarką nurodyta pirkimo dokumentuose.
Draudimo įmokos mokamos paprastai vieną kartą per kalendorinį ketvirtį. Draudimo įmokos sumokamos į draudiko nurodytą sąskaitą per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-03-31
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-03-31
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Rue Belliard 41-43, 1040 Briuselis, Belgija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir
palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vinius
01501
LT
Telefonas: +370 70668368
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2021-02-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?