CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
124364561
Santariškių g. 2
Vilnius
08661
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Sidaravičienė
Telefonas: +370 52365106
Faksas: +370 52365111
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.santa.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=581029
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Medicinos baldų ir medicinos įrangos pirkimas, 2652
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33100000  -  Medicinos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkama: impulsinių srovių terapijos aparatas, ergoterapijos stalas, kineziterapijos reikmenų komplektas pusiausvyrai ir stabilumui lavinti, elektrinis gleivių atsiurbėjas, defibriliatorius su monitoravimo funkcija, funkcinė slaugos lova
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Impulsinių srovių terapijos aparatas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 2 / Kurorto g. 5, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas impulsinių srovių terapijos aparatas 2 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 4644.63  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ergoterapijos stalas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ergoterapijos stalas 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 3066.12  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kineziterapijos reikmenų komplektas pusiausvyrai ir stabilumui lavinti
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 2/ Kurorto g. 5, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

perkamas kineziterapijos reikmenų komplektas pusiausvyrai ir stabilumui lavinti, 1 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 14942.15  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Elektrinis gleivių atsiurbėjas
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 2/ Kurorto g. 5, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

perkamas elektrinis gleivių atsiurbėjas, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 264.46  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Defibriliatorius su monitoravimo funkcija
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 2/ Kurorto g. 5, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

perkamas defibriliatorius su monitoravimo funkcija, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 2892.56  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Funkcinė slaugos lova
Pirkimo dalies Nr.:  6
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 2/ Kurorto g. 5, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

perkama funkcinė slaugos lova, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 809.92  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas Nr. 08.1.3-CPVA-V-612-01-0012 „Vaikų ligoninės, VUL Santaros klinikų filialo, vaikų reabilitacijos skyriaus Druskininkų “Saulutės” infrastruktūros atnaujinimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Esant nenumatytoms objektyvioms, nuo Tiekėjo valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių protingas Tiekėjas negalėjo numatyti ir kurios trunka ne ilgiau nei 1 mėnesį (pvz. Tiekėjo pasitelkto gamintojo ar transporto paslaugų teikėjo laikini veiklos sutrikimai) prekių pristatymo terminas rašytiniu šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą vieno mėnesio laikotarpiui.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos Sąjungos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, įskaitant pratęsimus,Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 proc.dydžio delspinigius nuo laiku nepateiktų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.Jei Tiekėjas nepristato Prekių daugiau kaip 30 kalendorinių dienų po Prekių pristatymui nustatyto termino pabaigos, įskaitant pratęsimus, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Tiekėją: 1)reikalauja Tiekėjo sumokėti 10 proc. baudą nuo nepristatytų prekių vertės; 2)vienašališkai nutraukia Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo.Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Pirkėjui Prekę pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Tiekėjas moka Pirkėjui 10 proc. Sutarties vertės dydžio baudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-07-07
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-07-07
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Santariškių g. 2, Vilnius, B korpusas, Viešųjų pirkimų skyrius, B330A kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjai ir jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą vadovaujantis 2020-03-26 LR finansų ministro įsakymo Nr. 1K-75 2.7 p. ir apmokėti laikantis šių terminų:
-ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją;
Numatoma apmokėjimo terminų pasikeitimo galimybė, nustatant ne ilgesnius apmokėjimo terminus nei Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu.
PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. „E. sąskaita“ priemonės ir jų techninės charakteristikos turi nediskriminuoti tiekėjų, būti visiems prieinamos ir suderintos su visuotinai naudojamomis informacinės ir ryšių technologijos priemonėmis, neriboti tiekėjų galimybių dalyvauti pirkimo procedūrose.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52625645

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII sk. nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-06-02