Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Neringos savivaldybės administracija
188754378
Taikos g. 2
Neringa
93121
LT
Asmuo ryšiams:
Viktorija Budvytytė-Bedalienė
Telefonas:
+370 46952570
El. paštas:
viktorija.budvytyte@neringa.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.neringa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6353
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=560038Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=560038&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbo projekto parengimas ir gyvenamosios paskirties 6 butų gyvenamojo namo Preilos g. 73B, Neringa statybos darbai
Nuorodos numeris:
2021
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Neringos savivaldybės administraciją perka darbo projekto parengimą ir gyvenamosios paskirties 6 butų gyvenamojo namo Preilos g. 73 B, Neringa statybos rangos darbus. Įgyvendinant projektą: pastatomas gyvenamasis pastatas 6 butų, įrengiami inžineriniai tinklai: vandentiekio, nuotekų ir elektros tinklai, automobilių stovėjimo aikštelė su privažiavimu, pėsčiųjų takas, poilsio aikštelė, vaikų žaidimo aikštelė, sporto aikštelė. Naujai pastatytame daugiabutyje vienas būstas turi būti pritaikytas asmenims su negalia. Atliekant daugiabučio statybos darbus bus prisidėta prie universalaus dizaino principo įgyvendinimo (detalūs sprendiniai aprašyti techniniame projekte). Statybos rangos darbų atlikimo terminas 12 mėn su galimybę pratęsti 2 mėn.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 246624.90
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Neringa
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Neringos savivaldybės administraciją perka darbo projekto parengimą ir gyvenamosios paskirties 6 butų gyvenamojo namo Preilos g. 73 B, Neringa statybos rangos darbus. Įgyvendinant projektą: pastatomas gyvenamasis pastatas 6 butų, įrengiami inžineriniai tinklai: vandentiekio, nuotekų ir elektros tinklai, automobilių stovėjimo aikštelė su privažiavimu, pėsčiųjų takas, poilsio aikštelė, vaikų žaidimo aikštelė, sporto aikštelė. Naujai pastatytame daugiabutyje vienas būstas turi būti pritaikytas asmenims su negalia. Atliekant daugiabučio statybos darbus bus prisidėta prie universalaus dizaino principo įgyvendinimo (detalūs sprendiniai aprašyti techniniame projekte). Statybos rangos darbų atlikimo terminas 12 mėn su galimybę pratęsti 2 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Terminas gali būti pratęstas, tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo, ir dėl:
išskirtinai nepalankių gamtinių sąlygų, kurios buvo nenumatomos arba patyręs rangovas nebūtų galėjęs tikėtis ir tai įvertinti;
Pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų 10 skyriaus nuostatomis;
bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų Užsakovo, arba tretiesiems asmenims.
išskirtinai nepalankių gamtinių sąlygų, kurios buvo nenumatomos arba patyręs rangovas nebūtų galėjęs tikėtis ir tai įvertinti;
Pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų 10 skyriaus nuostatomis;
bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų Užsakovo, arba tretiesiems asmenims.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
08.1.2-CPVA-R-408-31-0008
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu už pildyta Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė (jungtinės veiklos partneriai);
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė (jungtinės veiklos partneriai);
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % Sutarties kainos per dieną. Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo 0,02 % laiku neapmokėtos sumos per dieną
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-02-15
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-02-15
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Neringos savivaldybės administracija
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Už tinkamai ir faktiškai atliktus Darbus Rangovui sumokama pagal patvirtintus atsiskaitymo dokumentus:
1. ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
2. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją. Sutartį numatoma finansuoti iš ES lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos
1. ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
2. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją. Sutartį numatoma finansuoti iš ES lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)
Paskelbimo data
2021-01-29
VI.7)