Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01514
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=556716Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=556716&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO INFORMACINĖS SISTEMOS (GYPAS) PLĖTROS PASLAUGŲ VIEŠASIS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72250000
-
Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų MMR komponentų priežiūra.
Orientacinis priežiūros valandų kiekis - 1550 val.
Orientacinis priežiūros valandų kiekis - 1550 val.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72253200
-
Sistemų palaikymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublika
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų MMR komponentų priežiūra .
Orientacinis priežiūros valandų kiekis - 1550 val.
Orientacinis priežiūros valandų kiekis - 1550 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 82645.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tiekėjo vėlavimą atlikti paslaugą numatomi delspinigiai ― 0,06 procento nuo vėluojamos paslaugos dalies kainos už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-02-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-02-01
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. Paslaugos įkainiai dėl kainų lygio pasikeitimo ir pasikeitusių mokesčių neperskaičiuojami, išskyrus žemiau nurodytą atvejį.
2. Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM). Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM). Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-12-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?