CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Mindaugo g. 12
Vilnius
03603
LT
Asmuo ryšiams: Božena Rokienė
Telefonas: +370 61494893
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litrail.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=547120
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Geležinkelio paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ekspoziciniai baldai ir ekspozicinių erdvių apipavidalinimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39150000  -  Įvairūs baldai bei įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ekspoziciniai baldai ir ekspozicinių erdvių apipavidalinimo paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39150000  -  Įvairūs baldai bei įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Geležinkelio g. 16, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Muziejaus ekspoziciniai baldai ir ekspozicinių erdvių apipavidalinimo paslaugos turi būti teikiamos vadovaujantis Muziejaus interjero techniniu projektu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-04-0002 „Geležinkelių muziejaus modernizavimas“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas su pasiūlymu turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Apmokėjimo sąlygos: už pertvarų gamybą ir įrengimą, suformuojant ekspozicines zonas, plokštumas, ekspozicijos lankytojų kelią ir antresolę mokami 35 procentai Sutarties kainos per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos. Už Paslaugas, kurios apima baldinę apdailą, spaudos projekto įgyvendinimą ekspozicijoje, audiovizualinių sprendinių įgyvendinimą bei eksponatų paruošimą ir išdėstymą, Užsakovo personalo apmokymą dirbti su nauja ekspozicija, mokami 65 procentai Sutarties kainos per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas 12 000,00 eurų (dvylika tūkstančių eurų). Banko garantijos originalas ar draudimo bendrovės laidavimo originalas turi būti pateiktas Užsakovui CVP IS priemonėmis ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-01-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-01-14
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti susipažinimo su pasiūlymais, pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijų ir ieškinių teikimo tvarka numatyta Bendrųjų sąlygų 15 dalyje.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-12-09