Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras
193135687
Viršuliškių g. 103
Vilnius
05115
LT
Asmuo ryšiams:
Gina Daujotaitė - Pumputienė
Telefonas:
+370 67204709
El. paštas:
gina.daujotaite@kpmpc.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kpmpc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=555929Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=555929&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kiekybinių statistinių duomenų naudojimas profesinio mokymo kokybės išoriniam vertinimui atlikti mokymų organizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos kiekybinių statistinių duomenų naudojimo, profesinio mokymo kokybės išoriniam vertinimui atlikti mokymų organizavimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras numato įsigyti projekto „Profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemų ir procesų stiprinimas“, projekto Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-03-0001, numatytų veiklų įgyvendinimui reikalingas kiekybinių statistinių duomenų naudojimo, profesinio mokymo kokybės išoriniam vertinimui atlikti mokymų organizavimo paslaugas.
Paslaugų tiekėjas turi sudaryti vieną mokymų programą (mokymų tema - kiekybinių statistinių duomenų naudojimas profesinio mokymo kokybės išoriniam vertinimui atlikti), pagal ją parengti nuotolinio mokymosi kursą ir pravesti 6 (šešis) trijų dienų (24 akad. val.) nuotolinius mokymus. Mokymų tikslinė grupė – profesinio mokymo kokybės išorinį vertinimą vykdysiantys ekspertai, Kvalifikacijų ir profesinio rengimo plėtros centro, Nacionalinės švietimo agentūros bei mokymosi visą gyvenimą sistemos institucijų administracijos darbuotojai. (Detali informacija pateikiama pirkimo dokumentuose).
Paslaugų tiekėjas turi sudaryti vieną mokymų programą (mokymų tema - kiekybinių statistinių duomenų naudojimas profesinio mokymo kokybės išoriniam vertinimui atlikti), pagal ją parengti nuotolinio mokymosi kursą ir pravesti 6 (šešis) trijų dienų (24 akad. val.) nuotolinius mokymus. Mokymų tikslinė grupė – profesinio mokymo kokybės išorinį vertinimą vykdysiantys ekspertai, Kvalifikacijų ir profesinio rengimo plėtros centro, Nacionalinės švietimo agentūros bei mokymosi visą gyvenimą sistemos institucijų administracijos darbuotojai. (Detali informacija pateikiama pirkimo dokumentuose).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas abiejų šalių sutarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgiau kaip 2 (dviem) mėnesiams pirkimo sutarties projekte nustatyta tvarka.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Projekto „Profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemų ir procesų stiprinimas“, Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-03-0001.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjas teikdamas paraišką kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šio pirkimo sąlygų 3.1. punkte nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija Paslaugų teikėjui už faktiškai per kalendorinį mėnesį suteiktas paslaugas sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo tarp Šalių ir teisingos sąskaitos - faktūros už suteiktas paslaugas pateikimo perkančiajai organizacijai dienos.
2. Perkančioji organizacija reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu. Paslaugų teikėjas per 3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo privalo pervesti užstatą į perkančiosios organizacijos nurodytą sąskaitą. Užstato suma – 2500,00 Eur (du tūkstančiai penki šimtai Eurų ir 00 ct).
2. Perkančioji organizacija reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu. Paslaugų teikėjas per 3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo privalo pervesti užstatą į perkančiosios organizacijos nurodytą sąskaitą. Užstato suma – 2500,00 Eur (du tūkstančiai penki šimtai Eurų ir 00 ct).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.5)
Informacija apie derybas
Perkančioji organizacija turi teisę paskirti sutartį remdamasi pirminiais pasiūlymais ir nevesdama derybų
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-01-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-12-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?