CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
188603472
Vilniaus g. 33
Vilnius
01506
LT
Asmuo ryšiams: Gediminas Širvinskas
Telefonas: +370 52661408
Faksas: +370 52661402
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sam.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=501956
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Asmens sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų atsparumo (nepakantumo) korupcijai mokymų programų, mokymų medžiagos parengimo ir mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

80510000  -  Specialistų mokymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Asmens sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų atsparumo (nepakantumo) korupcijai mokymų programų, mokymų medžiagos parengimo ir mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos. Detali informacija apie pirkimo objektą nurodyta konkurso sąlygose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

80000000  -  Švietimo ir mokymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Asmens sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų atsparumo (nepakantumo) korupcijai mokymų programų, mokymų medžiagos parengimo ir mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos. Tikslinė mokymų grupė: ASPĮ sveikatos priežiūros specialistai (gydytojai, gydytojai odontologai, slaugytojai, akušeriai), mažiausiai 1959 unikalius asmenys ir kurie mokymų diena turės galiojančią (aktyvią) medicinos praktikos licenciją (gydytojai, gydytojai odontologai), slaugos praktikos licenciją (slaugytojai), akušerijos praktikos licenciją (akušeriai).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Specialistų kvalifikacija ir patirtis  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 20
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: ES SF projektas - 10.1.2-ESFA-V-916-01-0013;
ES SF projekto pavadinimas - Korupcijos prevencijos didinimas sveikatos apsaugos sektoriuje

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai, pildydami Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 3 procentai nuo pasiūlymo vertės eurais be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą sutarties galiojimo laikotarpį.
2. Teikėjas pažeidęs esmines sutarties sąlygas, perkančiajai organizacijai raštu pareikalavus, kiekvienu sutarties pažeidimo atveju moka 1 000,00 (tūkstantis) eurų baudą ir atlygina dėl to tiesiogiai patirtus perkančiosios organizacijos nuostolius.
3. Jei kuri nors sutarties šalis nevykdo savo įsipareigojimų pagal sutartį ir tai yra laikoma esminiu sutarties pažeidimu, sutarties šalis turi teisę nustatyta tvarka nutraukti sutartį ir pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-03-25
Vietos laikas:  09:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-03-25
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Vilniaus g. 16, 105 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Teikėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su
elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų
nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-03-05

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?