Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Šimonėlienė
Telefonas:
+370 52718893
El. paštas:
asta.simoneliene@vrm.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://tvud.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5010
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531099Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=531099&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ASMENS DOKUMENTŲ IŠDAVIMO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO IR INTEGRACINĖS SĄSAJOS SU MIGRACIJOS IS SUKŪRIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS Nr. ADIC-D2-26
Nuorodos numeris:
ADIC-D2-26
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos modernizavimo ir integracinės sąsajos su Migracijos IS sukūrimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 56000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos modernizavimo ir integracinės sąsajos su Migracijos IS sukūrimas. Detalūs reikalavimai nurodyti techninėje sp[ecifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 56000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms, nuo šalių valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių šalys negalėjo numatyti pasirašydamos sutartį (pvz. užsitęsę teisminiai ginčai, pasikeitę teisės aktai ar partnerystės įsipareigojimai ir pan.). Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų terminas šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgesniam nei 3 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas yra dalis Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos įgyvendinamo projekto „Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“, Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 (toliau – eMIGRIS), kurio metu bus kuriamos el. paslaugos užsieniečiams.
II.2.14)
Papildoma informacija
Į nurodytą sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo laikotarpis (3 mėn.) ir
atsiskaitymo už suteiktas paslaugas laikotarpis iki šalių visiško sutartinių
įsipareigojimų įvykdymo
atsiskaitymo už suteiktas paslaugas laikotarpis iki šalių visiško sutartinių
įsipareigojimų įvykdymo
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje „Tiekėjo pašalinimo pagrindai“. Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD) – aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko garantija, kurios vertė – 3 000 EUR.
Jei Tiekėjas neatlieka paslaugų nustatytu terminu, nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų pirkimo sutartyje numatytais terminais, PO turi teisę, įspėjusi raštu, nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo nustatytais terminais nesuteiktų paslaugų kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Tiekėjas netinkamai vykdo savo įsipareigojimus ir nepradeda jų tinkamai vykdyti po raštiško PO pareikalavimo, PO turi teisę reikalauti sumokėti baudą – 3 % nuo bendros sutarties vertės už kiekvieną pažeidimą.
Jei Tiekėjas neatlieka paslaugų nustatytu terminu, nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų pirkimo sutartyje numatytais terminais, PO turi teisę, įspėjusi raštu, nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo nustatytais terminais nesuteiktų paslaugų kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Tiekėjas netinkamai vykdo savo įsipareigojimus ir nepradeda jų tinkamai vykdyti po raštiško PO pareikalavimo, PO turi teisę reikalauti sumokėti baudą – 3 % nuo bendros sutarties vertės už kiekvieną pažeidimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-24
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-09-24
Vietos laikas:
13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūra vyksta
uždarame posėdyje. Tiekėjų atstovai nedalyvauja.
uždarame posėdyje. Tiekėjų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Pirkimo sutartį sudarys Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos su nustatytu laimėtoju.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-20
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?