CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams: Asta Šimonėlienė
Telefonas: +370 52718893
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://tvud.lrv.lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531099
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ASMENS DOKUMENTŲ IŠDAVIMO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO IR INTEGRACINĖS SĄSAJOS SU MIGRACIJOS IS SUKŪRIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS Nr. ADIC-D2-26
Nuorodos numeris:  ADIC-D2-26
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos modernizavimo ir integracinės sąsajos su Migracijos IS sukūrimas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 56000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos modernizavimo ir integracinės sąsajos su Migracijos IS sukūrimas. Detalūs reikalavimai nurodyti techninėje sp[ecifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 56000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Atsiradus nenumatytoms, nuo šalių valios nepriklausančioms aplinkybėms, kurių šalys negalėjo numatyti pasirašydamos sutartį (pvz. užsitęsę teisminiai ginčai, pasikeitę teisės aktai ar partnerystės įsipareigojimai ir pan.). Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų terminas šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgesniam nei 3 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra dalis Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos įgyvendinamo projekto „Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“, Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 (toliau – eMIGRIS), kurio metu bus kuriamos el. paslaugos užsieniečiams.
II.2.14)

Papildoma informacija

Į nurodytą sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo laikotarpis (3 mėn.) ir
atsiskaitymo už suteiktas paslaugas laikotarpis iki šalių visiško sutartinių
įsipareigojimų įvykdymo

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje „Tiekėjo pašalinimo pagrindai“. Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD) – aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko garantija, kurios vertė – 3 000 EUR.
Jei Tiekėjas neatlieka paslaugų nustatytu terminu, nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų pirkimo sutartyje numatytais terminais, PO turi teisę, įspėjusi raštu, nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo nustatytais terminais nesuteiktų paslaugų kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Tiekėjas netinkamai vykdo savo įsipareigojimus ir nepradeda jų tinkamai vykdyti po raštiško PO pareikalavimo, PO turi teisę reikalauti sumokėti baudą – 3 % nuo bendros sutarties vertės už kiekvieną pažeidimą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-24
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-24
Vietos laikas:  13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūra vyksta
uždarame posėdyje. Tiekėjų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Pirkimo sutartį sudarys Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos su nustatytu laimėtoju.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-08-20

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?