CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Informacinių technologijų tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
191823126
ŠILO G. 5A, LT-10322 VILNIUS
Vilnius
10322
LT
Asmuo ryšiams: Arvydas Kičas
Telefonas: +370 52648512
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://kam.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=517140
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Gynyba

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

SAUGIOJO TINKLO FIZINĖS SAUGOS IR KONTROLĖS SISTEMOS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

31625300  -  Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Saugiojo tinklo fizinės saugos ir kontrolės sistemos įsigijimas ir įdiegimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31625300  -  Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Saugiojo tinklo fizinės saugos ir kontrolės sistemos įsigijimas ir įdiegimas:
1. Saugiojo tinklo pagrindinių mazgų apsaugos įranga 5 kompl.
1.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
1.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
1.3. Judesio detektorius 2 vnt.
1.4. Magnetinis kontaktas paviršinis 2 vnt.
1.5. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
1.6. Atstuminių kortelių skaitytuvas 2 vnt.
1.7. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
1.8. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
1.9. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera patalpoms 1 vnt.
1.10. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
1.11. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 5 kompl.
2. Saugiojo tinklo regioninių mazgų apsaugos įranga 56 kompl.
2.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
2.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
2.2. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
2.3. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
2.4. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
2.5. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
2.6. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
2.7. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 56 kompl.
3. Saugiojo tinklo galinių mazgų apsaugos įranga 1500 kompl.
3.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
3.2. Atstuminių kortelių skaitytuvas 1 vnt.
3.3. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
3.4. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
3.5. 16U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
3.6. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 1500 kompl.
4. Saugiojo tinklo valdymo centras 1 kompl.
4.1. Grafinio atvaizdavimo ir vizualizacijos programinė įranga pagrindiniams ir regioniniams mazgams (5+56) objektams 1 vnt.
4.2. Programinė įranga video monitoringui 1 vnt.
4.3. Pranešimų priėmimo, nustatymų ir konfigūravimo programinė įranga – galinių mazgų apsaugai (1500 objektų) 1 vnt.
4.4. Darbo vietos kompiuteris su dviem monitoriais 2 vnt.
4.5. Video sienos darbo stotis 3 vnt.
4.6. 55'' profesionalių ekranų komplektas - vaizdo siena.
(Komplektą sudaro 9 vnt.) 1 kompl.
4.7. Įrangos montavimas, programinės įrangos konfigūravimas, monitoringo darbo vietų paruošimas 1 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 18
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. J06-CPVA-V-01-0004

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. dalyvis turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
aktualią
deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus
ir preliminariai
patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų
vadovaujantis VPĮ 45 str.
nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta
2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo
nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti
EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos komisijos sukurta elektronine
forma.
2. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
2.1. Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius tiekėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
Įgaliotoji organizacija pasilieka teisę netikrinti visos ar dalies teisės verstis veikla reikalavimų atitikties pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 35 str. 2 d. 3 p., jeigu tiekėjas įsipareigos, kad sutarties įgyvendinimo metu užtikrins, kad tik tokią teisę turintys asmenys vykdys sutartį.
3. Per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs arba vykdo bent vieną ar daugiau saugos sprendimų sutartį (-is) pagal EN50131-1 GR3 arba lygiavertį standartą*, kurių apsaugos sistemų montavimo dalies bendra vertė ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
3.1. Pateikiamas užpildytas Pasiūlymo formos 2 priedas “Tinkamai įvykdytų sutarčių sąrašas”, taip pat užsakovo vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašytos pažymos apie tinkamai įvykdytą sutartį (-is).
(pateikiama skaitmeninė dokumento kopija)
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdyta apsaugos sistemų montavimo dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjui pavėlavus pristatyti prekes per Sutarties specialiojoje dalyje nurodytą terminą, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 0,05 % nuo nepristatytų prekių kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Tiekėjui garantinio termino metu pavėlavus per Sutarties specialioje dalyje nustatytą terminą savo sąskaita pašalinti prekių trūkumus arba, nepavykus jų pašalinti, prekę su trūkumais savo sąskaita pakeisti nauja, atitinkančia šioje Sutartyje nustatytus reikalavimus bei kompensuoti Pirkėjo patirtus nuostolius, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 0,05 % nuo prekių, kurių trūkumai nepašalinti, kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjui nutraukus Sutartį dėl sutartinio įsipareigojimo tiekti prekes nevykdymo, dėl prekių įkainių didinimo, dėl pateiktų prekių ar jų kokybės neatitikimo Sutartyje, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 7 (septyni) % nuo minimalios Sutarties kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-18
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-18
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Vilnius, Šilo g. 5 A
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai į vokų atplėšimo procedūra nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-08-10

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?