Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Informacinių technologijų tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
191823126
ŠILO G. 5A, LT-10322 VILNIUS
Vilnius
10322
LT
Asmuo ryšiams:
Arvydas Kičas
Telefonas:
+370 52648512
El. paštas:
arvydas.kicas@kam.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://kam.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4767
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=517140Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=517140&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Gynyba
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
SAUGIOJO TINKLO FIZINĖS SAUGOS IR KONTROLĖS SISTEMOS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31625300
-
Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Saugiojo tinklo fizinės saugos ir kontrolės sistemos įsigijimas ir įdiegimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31625300
-
Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Saugiojo tinklo fizinės saugos ir kontrolės sistemos įsigijimas ir įdiegimas:
1. Saugiojo tinklo pagrindinių mazgų apsaugos įranga 5 kompl.
1.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
1.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
1.3. Judesio detektorius 2 vnt.
1.4. Magnetinis kontaktas paviršinis 2 vnt.
1.5. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
1.6. Atstuminių kortelių skaitytuvas 2 vnt.
1.7. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
1.8. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
1.9. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera patalpoms 1 vnt.
1.10. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
1.11. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 5 kompl.
2. Saugiojo tinklo regioninių mazgų apsaugos įranga 56 kompl.
2.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
2.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
2.2. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
2.3. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
2.4. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
2.5. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
2.6. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
2.7. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 56 kompl.
3. Saugiojo tinklo galinių mazgų apsaugos įranga 1500 kompl.
3.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
3.2. Atstuminių kortelių skaitytuvas 1 vnt.
3.3. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
3.4. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
3.5. 16U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
3.6. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 1500 kompl.
4. Saugiojo tinklo valdymo centras 1 kompl.
4.1. Grafinio atvaizdavimo ir vizualizacijos programinė įranga pagrindiniams ir regioniniams mazgams (5+56) objektams 1 vnt.
4.2. Programinė įranga video monitoringui 1 vnt.
4.3. Pranešimų priėmimo, nustatymų ir konfigūravimo programinė įranga – galinių mazgų apsaugai (1500 objektų) 1 vnt.
4.4. Darbo vietos kompiuteris su dviem monitoriais 2 vnt.
4.5. Video sienos darbo stotis 3 vnt.
4.6. 55'' profesionalių ekranų komplektas - vaizdo siena.
(Komplektą sudaro 9 vnt.) 1 kompl.
4.7. Įrangos montavimas, programinės įrangos konfigūravimas, monitoringo darbo vietų paruošimas 1 kompl.
1. Saugiojo tinklo pagrindinių mazgų apsaugos įranga 5 kompl.
1.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
1.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
1.3. Judesio detektorius 2 vnt.
1.4. Magnetinis kontaktas paviršinis 2 vnt.
1.5. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
1.6. Atstuminių kortelių skaitytuvas 2 vnt.
1.7. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
1.8. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
1.9. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera patalpoms 1 vnt.
1.10. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
1.11. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 5 kompl.
2. Saugiojo tinklo regioninių mazgų apsaugos įranga 56 kompl.
2.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
2.2. Nuotolinio apsaugos valdymo pultelis su integruotu kortelių skaitytuvu 1 vnt.
2.2. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
2.3. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
2.4. Tinklinis vaizdo įrašymo įrenginys 1 vnt.
2.5. Stacionari kupolinė IP vaizdo kamera spintai 1 vnt.
2.6. 42U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
2.7. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 56 kompl.
3. Saugiojo tinklo galinių mazgų apsaugos įranga 1500 kompl.
3.1. Integruotas apsauginės signalizacijos ir įeigos kontrolės pultas (centralė) 1 vnt.
3.2. Atstuminių kortelių skaitytuvas 1 vnt.
3.3. Magnetinis kontaktas paviršinis 1 vnt.
3.4. Smūginis - vibracinis detektorius 1 vnt.
3.5. 16U specializuotos komutacinės spintos komplektas 1 vnt.
3.6. Instaliacinės medžiagos ir įrangos montavimo darbai 1500 kompl.
4. Saugiojo tinklo valdymo centras 1 kompl.
4.1. Grafinio atvaizdavimo ir vizualizacijos programinė įranga pagrindiniams ir regioniniams mazgams (5+56) objektams 1 vnt.
4.2. Programinė įranga video monitoringui 1 vnt.
4.3. Pranešimų priėmimo, nustatymų ir konfigūravimo programinė įranga – galinių mazgų apsaugai (1500 objektų) 1 vnt.
4.4. Darbo vietos kompiuteris su dviem monitoriais 2 vnt.
4.5. Video sienos darbo stotis 3 vnt.
4.6. 55'' profesionalių ekranų komplektas - vaizdo siena.
(Komplektą sudaro 9 vnt.) 1 kompl.
4.7. Įrangos montavimas, programinės įrangos konfigūravimas, monitoringo darbo vietų paruošimas 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. J06-CPVA-V-01-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. dalyvis turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
aktualią
deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus
ir preliminariai
patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų
vadovaujantis VPĮ 45 str.
nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta
2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo
nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti
EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos komisijos sukurta elektronine
forma.
2. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
2.1. Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius tiekėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
Įgaliotoji organizacija pasilieka teisę netikrinti visos ar dalies teisės verstis veikla reikalavimų atitikties pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 35 str. 2 d. 3 p., jeigu tiekėjas įsipareigos, kad sutarties įgyvendinimo metu užtikrins, kad tik tokią teisę turintys asmenys vykdys sutartį.
3. Per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs arba vykdo bent vieną ar daugiau saugos sprendimų sutartį (-is) pagal EN50131-1 GR3 arba lygiavertį standartą*, kurių apsaugos sistemų montavimo dalies bendra vertė ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
3.1. Pateikiamas užpildytas Pasiūlymo formos 2 priedas “Tinkamai įvykdytų sutarčių sąrašas”, taip pat užsakovo vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašytos pažymos apie tinkamai įvykdytą sutartį (-is).
(pateikiama skaitmeninė dokumento kopija)
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdyta apsaugos sistemų montavimo dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
aktualią
deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus
ir preliminariai
patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų
vadovaujantis VPĮ 45 str.
nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta
2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo
nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti
EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos komisijos sukurta elektronine
forma.
2. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
2.1. Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius tiekėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla, t.y. elektroninių apsaugos priemonių pardavimas ir instaliavimas.
Įgaliotoji organizacija pasilieka teisę netikrinti visos ar dalies teisės verstis veikla reikalavimų atitikties pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 35 str. 2 d. 3 p., jeigu tiekėjas įsipareigos, kad sutarties įgyvendinimo metu užtikrins, kad tik tokią teisę turintys asmenys vykdys sutartį.
3. Per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs arba vykdo bent vieną ar daugiau saugos sprendimų sutartį (-is) pagal EN50131-1 GR3 arba lygiavertį standartą*, kurių apsaugos sistemų montavimo dalies bendra vertė ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
3.1. Pateikiamas užpildytas Pasiūlymo formos 2 priedas “Tinkamai įvykdytų sutarčių sąrašas”, taip pat užsakovo vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašytos pažymos apie tinkamai įvykdytą sutartį (-is).
(pateikiama skaitmeninė dokumento kopija)
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdyta apsaugos sistemų montavimo dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 4 000 Eur be PVM.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjui pavėlavus pristatyti prekes per Sutarties specialiojoje dalyje nurodytą terminą, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 0,05 % nuo nepristatytų prekių kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Tiekėjui garantinio termino metu pavėlavus per Sutarties specialioje dalyje nustatytą terminą savo sąskaita pašalinti prekių trūkumus arba, nepavykus jų pašalinti, prekę su trūkumais savo sąskaita pakeisti nauja, atitinkančia šioje Sutartyje nustatytus reikalavimus bei kompensuoti Pirkėjo patirtus nuostolius, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 0,05 % nuo prekių, kurių trūkumai nepašalinti, kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjui nutraukus Sutartį dėl sutartinio įsipareigojimo tiekti prekes nevykdymo, dėl prekių įkainių didinimo, dėl pateiktų prekių ar jų kokybės neatitikimo Sutartyje, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 7 (septyni) % nuo minimalios Sutarties kainos be PVM.
2. Tiekėjui garantinio termino metu pavėlavus per Sutarties specialioje dalyje nustatytą terminą savo sąskaita pašalinti prekių trūkumus arba, nepavykus jų pašalinti, prekę su trūkumais savo sąskaita pakeisti nauja, atitinkančia šioje Sutartyje nustatytus reikalavimus bei kompensuoti Pirkėjo patirtus nuostolius, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 0,05 % nuo prekių, kurių trūkumai nepašalinti, kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjui nutraukus Sutartį dėl sutartinio įsipareigojimo tiekti prekes nevykdymo, dėl prekių įkainių didinimo, dėl pateiktų prekių ar jų kokybės neatitikimo Sutartyje, nustatomas Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių dydis - 7 (septyni) % nuo minimalios Sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-09-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilnius, Šilo g. 5 A
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai į vokų atplėšimo procedūra nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?