Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Dainius Voveris
Telefonas:
+370 52394773
El. paštas:
dainius.voveris@vilniausvt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=530385Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=530385&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Padangų motorinėms transporto priemonėms pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – padangos motorinėms transporto priemonėms
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 75000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Padangos 315/60 R22,5
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – padangos 315/60 R22,5
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Prekės techninės charakteristikos
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
95
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 61500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. prekių užsakymo laikotarpiui. Sutarties, įvertinant visus galimus jos pratęsimus, bendras prekių užsakymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis, įvertinant visus galimus jos pratęsimus ir numatytą atsiskaitymo pagal sutartį terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Padangos 215/75 R16C ir 225/75 R17,5
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žolyno g. 15, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - padangos 215/75 R16C ir 225/75 R17,5
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Prekės techninės charakteristikos
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
95
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 13500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. prekių užsakymo laikotarpiui. Sutarties, įvertinant visus galimus jos pratęsimus, bendras prekių užsakymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutartis, įvertinant visus galimus jos pratęsimus ir numatytą atsiskaitymo pagal sutartį terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už pristatytas prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas, uždelsęs pristatyti prekes, nepakeitęs prekių kitomis, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis sutartyje nurodytais terminais, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 3 proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytų arba nepakeistų prekių sumos (be PVM) bei atlygina perkančiajam subjektui jo patirtus pagrįstus nuostolius dėl netinkamos prekių kokybės padarinių.
Tiekėjui 3 ar daugiau kartų vėluojant pristatyti arba pakeisti nekokybiškas prekes kitomis, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis ilgiau nei 10 kalendorinių dienų, bus laikoma, kad tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą. Tokiu atveju perkantysis subjektas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir skirti tiekėjui 800 (1 POD) / 300 (2 POD) eurų baudą už sutarties įsipareigojimų nevykdymą.
Tiekėjui 3 ar daugiau kartų vėluojant pristatyti arba pakeisti nekokybiškas prekes kitomis, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis ilgiau nei 10 kalendorinių dienų, bus laikoma, kad tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą. Tokiu atveju perkantysis subjektas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir skirti tiekėjui 800 (1 POD) / 300 (2 POD) eurų baudą už sutarties įsipareigojimų nevykdymą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-08-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-12-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-08-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?