CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Drulytė
Telefonas: +370 37305906
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=499126
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų statyba į Kauno LEZ
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45231110  -  Vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

AB "Kauno energija" numato įsigyti šilumos tiekimo tinklų tiesimo į Kauno LEZ techninio darbo projekto paruošimą, jo vykdymo priežiūros paslaugas ir šilumos tiekimo tinklų tiesimo darbus.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1860000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno LEZ
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas perka šilumos tiekimo tinklų statybos darbus į Kauno LEZ, kurių pagrindiniai techniniai rodikliai: DN 300, atstumas 1999 m, paklojimo būdas - bekanalis, Ps MPa - 1,6, skaičiuotina šilumnešio temperatūra -120/60 oC, vyraujantis gruntas - įvairus. Detali informacija pateikiama pirkimo techninėje specifikacijoje (Sąlygų 1 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1860000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 20
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto kodas 04.3.2-LVPA-K-102-05-0007
II.2.14)

Papildoma informacija

Jei Sutarties galiojimo laikotarpiu pasibaigia Užtikrinimas ar baigiasi Sutarties terminas, tačiau Sutartis dar neįvykdyta, tiekėjas privalo ne vėliau kaip likus 5 d. d. iki Užtikrinimo galiojimo termino pabaigos pateikti naują Užtikrinimą arba jei Perkantysis subjektas pasinaudojo Užtikrinimu, tiekėjas privalo per 2 d. d. pateikti naują Užtikrinimą tomis pačiomis sąlygomis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus prieš pasiūlymų eilės sudarymą (po vokų atplėšimo procedūros, įvertinus pasiūlymus) bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su apmokėjimo faktą patvirtinančiu dokumentu 55 000,00 Eur (penkiasdešimt penkių tūkstančių eurų) sumai.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Perkantysis subjektas apmoka už faktiškai atliktus darbus per 60 d., o už techninį darbo projektą ir jo priežiūrą per 30 d. po priėmimo–perdavimo akto pasirašymo ir pažymos apie atliktų darbų vertę bei PVM sąskaitos faktūros pateikimo per VĮ RC informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos. Jeigu PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Perkantysis subjektas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Perkančiajam subjektui pateikiama tik pasirašius perdavimo–priėmimo aktą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas sutarties įvykdymo užtikrinimui per 5 d. d. nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti perkan. subjektui išduotą besąlyginę ir neatšaukiamą banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą, sumai, kuri sudaro 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM, galiojančią ne trumpiau negu galioja sutartis. Jeigu tiekėjas ne dėl Perkančiojo subjekto kaltės neatlieka Darbų per Darbų vykdymo grafike nustatytus terminus, Perkantysis subjektas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti tiekėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo bendros Sutarties kainos su PVM už kiekvieną praleistą termino (grafiko) dieną. Tiekėjas, netinkamai vykdantis ar nevykdantis priežiūros, moka 500,00 Eur baudą už kiekvieną nustatytą pažeidimą. Tiekėjas, vienašališkai nutraukęs Sutartį ne dėl perkan. subjekto kaltės, arba perkan. subjektui nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, sumoka 10 proc. dydžio baudą nuo kainos su PVM bei atlygina kitus dėl nutraukimo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-04-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-04-15
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-03-09

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?