Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Rimkienė
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
kristina.rimkiene@palanga.lt
Faksas:
+370 46040217
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=528914Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=528914&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pašventupio kelio (nuo tilto per Šventosios upę iki Jonpaparčio g. Palangoje kapitalinio remonto darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbų sudėtis ir apimtys:
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbų sudėtis ir apimtys:
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2021-12-01
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką, kurie turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 d. d. nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
2. Už gatvės kapitalinio remonto atliktus darbus užsakovas apmoka LAKD lėšomis pagal iki einamojo mėnesio 25 d. gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 d. d. po lėšų gavimo iš LAKD prie SM, bet ne vėliau kaip per 30 k. d.
3. Galutinis atsiskaitymas, t. y. likus ne mažiau kaip 20 proc. aktuojamų darbų, priimamas tik pateikus išpildomąsias geodezines nuotraukas ir palyginus atliktų darbų kiekius su išpildomąja geodezine dokumentacija. Išpildomojoje dokumentacijoje turi atsispindėti dangų kiekiai.
2. Už gatvės kapitalinio remonto atliktus darbus užsakovas apmoka LAKD lėšomis pagal iki einamojo mėnesio 25 d. gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 d. d. po lėšų gavimo iš LAKD prie SM, bet ne vėliau kaip per 30 k. d.
3. Galutinis atsiskaitymas, t. y. likus ne mažiau kaip 20 proc. aktuojamų darbų, priimamas tik pateikus išpildomąsias geodezines nuotraukas ir palyginus atliktų darbų kiekius su išpildomąja geodezine dokumentacija. Išpildomojoje dokumentacijoje turi atsispindėti dangų kiekiai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-08-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-10-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-08-24
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Maksimali pirkimo vertė - 762 000,00 EUR, įskaitant PVM.
2. Sutarties pradžia - sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
Pastaba. Sutartis įsigalios ir darbai bus vykdomi tik gavus Vyriausybės skirtas lėšas dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano. Rangovas darbus gali pradėti tik gavęs perkančiosios organizacijos (Užsakovo) pranešimą apie darbų pradžią. Jeigu bus priimtas sprendimas neskirti (Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planas) lėšų sutartis neįsigalios ir darbai nebus atliekami.
3. Sutarties pabaiga – 2021-12-01.
4. Darbų atlikimo terminai:
4..1. Supaprastinto projekto parengimą ir I etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2020-12-01.
4.2. Supaprastintas projektas turi būti parengtas per 1,5 mėnesio nuo sutarties įsigaliojimo (į šį laiką įskaičiuotas ir bendrosios ekspertizės atlikimo terminas, kuris trunka apie 3-4 savaites).
4.3. II etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2021-11-01.
4.4. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai, pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos (geodezinės nuotraukos I ir II etapui rengiamos atskirai) ir kadastrinė byla (kadastrinė byla rengiama po II etapo darbų).
2. Sutarties pradžia - sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
Pastaba. Sutartis įsigalios ir darbai bus vykdomi tik gavus Vyriausybės skirtas lėšas dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano. Rangovas darbus gali pradėti tik gavęs perkančiosios organizacijos (Užsakovo) pranešimą apie darbų pradžią. Jeigu bus priimtas sprendimas neskirti (Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planas) lėšų sutartis neįsigalios ir darbai nebus atliekami.
3. Sutarties pabaiga – 2021-12-01.
4. Darbų atlikimo terminai:
4..1. Supaprastinto projekto parengimą ir I etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2020-12-01.
4.2. Supaprastintas projektas turi būti parengtas per 1,5 mėnesio nuo sutarties įsigaliojimo (į šį laiką įskaičiuotas ir bendrosios ekspertizės atlikimo terminas, kuris trunka apie 3-4 savaites).
4.3. II etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2021-11-01.
4.4. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai, pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos (geodezinės nuotraukos I ir II etapui rengiamos atskirai) ir kadastrinė byla (kadastrinė byla rengiama po II etapo darbų).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-06
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?