CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Rimkienė
Telefonas: +370 46041407
Faksas: +370 46040217
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=528914
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pašventupio kelio (nuo tilto per Šventosios upę iki Jonpaparčio g. Palangoje kapitalinio remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbų sudėtis ir apimtys:
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbų sudėtis ir apimtys:
1. I etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, I etapo (nuo Jonpaparčio g. iki Pašventupio g.13) ir II etapo (nuo Pašventupio g. 13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto supaprastinto projekto parengimas ir I etapo darbai;
2. II etapas - Pašventupio kelio, Palangoje, II etapo (nuo Pašventupio g.13 iki tilto per Šventąją) kapitalinio remonto darbai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2021-12-01
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką, kurie turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 d. d. nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
2. Už gatvės kapitalinio remonto atliktus darbus užsakovas apmoka LAKD lėšomis pagal iki einamojo mėnesio 25 d. gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 d. d. po lėšų gavimo iš LAKD prie SM, bet ne vėliau kaip per 30 k. d.
3. Galutinis atsiskaitymas, t. y. likus ne mažiau kaip 20 proc. aktuojamų darbų, priimamas tik pateikus išpildomąsias geodezines nuotraukas ir palyginus atliktų darbų kiekius su išpildomąja geodezine dokumentacija. Išpildomojoje dokumentacijoje turi atsispindėti dangų kiekiai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-08-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-10-24
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-08-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Maksimali pirkimo vertė - 762 000,00 EUR, įskaitant PVM.
2. Sutarties pradžia - sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
Pastaba. Sutartis įsigalios ir darbai bus vykdomi tik gavus Vyriausybės skirtas lėšas dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano. Rangovas darbus gali pradėti tik gavęs perkančiosios organizacijos (Užsakovo) pranešimą apie darbų pradžią. Jeigu bus priimtas sprendimas neskirti (Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planas) lėšų sutartis neįsigalios ir darbai nebus atliekami.
3. Sutarties pabaiga – 2021-12-01.
4. Darbų atlikimo terminai:
4..1. Supaprastinto projekto parengimą ir I etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2020-12-01.
4.2. Supaprastintas projektas turi būti parengtas per 1,5 mėnesio nuo sutarties įsigaliojimo (į šį laiką įskaičiuotas ir bendrosios ekspertizės atlikimo terminas, kuris trunka apie 3-4 savaites).
4.3. II etapo darbus rangovas privalo atlikti iki 2021-11-01.
4.4. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai, pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos (geodezinės nuotraukos I ir II etapui rengiamos atskirai) ir kadastrinė byla (kadastrinė byla rengiama po II etapo darbų).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-08-06

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?