CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centras
165803535
P.Kriaučiūno g.2
Marijampolė
68298
LT
Asmuo ryšiams: Laima Rutkauskienė
Telefonas: +370 34394022
Faksas: +370 34394021
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://marijampolespspc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=540112
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pacientų ir gyventojų maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos pagaminto maisto tiekimo paslaugos Palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus pacientų, Socialinės globos skyriaus gyventojų ir Psichikos dienos stacionaro pacientų maitinimui
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus pacientų maitinimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Bažnyčios g. 19 Marijampolė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos pagaminto maisto tiekimo paslaugos Palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus pacientams
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties šalių abipusiu susitarimu 12 mėn. laikotarpiui
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Socialinės globos skyriaus gyventojų maitinimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Bažnyčios g. 19 Marijampolė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos pagaminto maisto tiekimo paslaugos Socialinės globos skyriaus pacientams
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties šalių abipusiu susitarimu 12 mėn. laikotarpiui
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Psichikos dienos stacionaro pacientų maitinimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos pagaminto maisto tiekimo paslaugos Psichikos dienos stacionaro pacientams
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties šalių abipusiu susitarimu 12 mėn. laikotarpiui
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Paslaugos teikėjas (taip pat visi teikėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė, veikianti jungtinės veiklos pagrindu) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Paslaugos teikėjas, turi atitikti šiuos reikalavimus dėl Teikėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Su pasiūlymu Paslaugų teikėjas turi pateikti užpildytą EBVPD. Perkančioji organizacija iš Tiekėjo nereikalauja pateikti dokumentų patvirtinančių jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir, jeigu taikytina, atitiktį kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams. Perkančioji organizacija iš galimo laimėtojo prašo per 3 darbo dienas pateikti dokumentus patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir, jeigu taikytina, ir atitikį įrodančius dokumentus kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugos pirkėjas apmoka Paslaugos teikėjui už paslaugas pagal gautas PVM sąskaitas faktūras per 30 kalendorinių dienų po to, kai privalomojo sveikatos draudimo lėšos (PSDF) iš VLK bus pervestos į perkančiosios organizacijos sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Paslaugos pirkėjas laiku neatsiskaitęs už suteiktas paslaugas (išskyrus atvejus, kai apmokėjimas sutrinka dėl nesavalaikio finansavimo), Paslaugos teikėjui pareikalavus, turi sumokėti 0,03 procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Jei Paslaugos teikėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų ar vykdo juos netinkamai arba vienašališkai nutraukia Sutartį moka Paslaugos pirkėjui 10 (dešimt) procentų bendros pacientų maitinimo paslaugų Sutarties orientacinės kainos dydžio baudą. Pardavėjas savo lėšomis PVM sąskaitas faktūras teikia per IS E. sąskaita.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-10-09
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-10-09
Vietos laikas:  14:45
Vieta:  
VšĮ Marijampolės PSPC , P. Kriaučiūno g. 2 Marijampolė, 320 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjų atstovai ir įgalioti asmenys nedalyvauja posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2022 m.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-24

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?