Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
191676548
Švitrigailos g. 10
Vilnius
03223
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Balaišienė
Telefonas:
+370 52394425
El. paštas:
rasa.balaisiene@ndt.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.ndt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/11693
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=521984Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=521984&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Asmenų, turinčių klausos negalią, kompiuterinio raštingumo mokymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80533200
-
Kompiuterių kursai
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
kompiuterinio raštingumo (naudojant išmaniąsias technologijas, prieinamas klausos negalią turintiems asmenims) mokymo paslaugos asmenims su klausos negalia Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio regionuose esančiuose kurčiųjų reabilitacijos centruose
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80533200
-
Kompiuterių kursai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
kompiuterinio raštingumo (naudojant išmaniąsias technologijas, prieinamas klausos negalią turintiems asmenims) mokymo paslaugos asmenims su klausos negalia Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio regionuose esančiuose kurčiųjų reabilitacijos centruose. Planuojamas paslaugų gavėjų skaičius 2020 metais – ne mažiau kaip 100 asmenų, iš jų Vilniuje ir Kaune – ne mažiau kaip po 30 asmenų; Panevėžyje, Šiauliuose ir Klaipėdoje – ne mažiau kaip po 10 asmenų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2020-12-01
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Perkančioji organizacija pasilieka teisę pratęsti pirkimo sutartį tomis pačiomis sąlygomis ne daugiau kaip 2 kartus ir ne ilgiau kaip po 12 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Šalys sutinka mokėti po 0,03 procento delspinigių nuo sumos, kuria neįvykdyti įsipareigojimai, už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 5 (penkis) procentai nuo Sutarties vertės.
Jei Užsakovas Sutartį vienašališkai nutraukia Sutarties 12.2.1-12.2.5 papunkčiuose nurodytais atvejais, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 3.000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 centų) baudą, kuri Šaliu susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Užsakovui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja.
Jei Vykdytojas Sutartį nutraukia Sutarties 12.5 papunktyje nurodytais atvejais, Užsakovas privalo sumokėti Vykdytojui 3.000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 centų) baudą , kuri Šaliu susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Vykdytojui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja.
Jei Užsakovas Sutartį vienašališkai nutraukia Sutarties 12.2.1-12.2.5 papunkčiuose nurodytais atvejais, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 3.000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 centų) baudą, kuri Šaliu susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Užsakovui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja.
Jei Vykdytojas Sutartį nutraukia Sutarties 12.5 papunktyje nurodytais atvejais, Užsakovas privalo sumokėti Vykdytojui 3.000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 centų) baudą , kuri Šaliu susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Vykdytojui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-07-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-07-07
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Švitrigailos g. 10, LT-03223 Vilnius.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-06-23
VI.7)