Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija
188711163
Algirdo 19, Vilnius
Vilnius
LT-03607
LT
Asmuo ryšiams:
Laima Minkevičienė
Telefonas:
+370 52650082
El. paštas:
laima.minkeviciene@vdi.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.vdi.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7524
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531831Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=531831&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Interaktyvaus elektroninio DSS priemonių įgyvendinimo įmonėse vadovo parengimo, įvertinant galimą profesinę riziką, kai šiuos darbuotojus veikia ergonominiai profesinės rizikos veiksniai, paslaugos
Nuorodos numeris:
2020
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Interaktyvaus elektroninio darbuotojų saugos ir sveikatos priemonių įgyvendinimo įmonėse vadovo, įvertinus ergonominius profesinės rizikos veiksnius, sukėlusius profesines ligas, nustatytas 2010-2015 metais bei įvertinant galimą profesinę riziką, kai šiuos darbuotojus veikia ergonominiai profesinės rizikos veiksniai, įsigijimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Algirdo 19, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Interaktyvaus elektroninio darbuotojų saugos ir sveikatos (toliau – DSS) priemonių įgyvendinimo įmonėse vadovo, įvertinus ergonominius profesinės rizikos veiksnius, sukėlusius profesines ligas, nustatytas 2010-2015 metais bei įvertinant galimą profesinę riziką, kai šiuos darbuotojus veikia ergonominiai profesinės rizikos veiksniai, įsigijimo paslaugos, susidedančios iš šių rizikų:
1. krovinio kėlimas rankomis – veiksmas, kai vienas ar keli darbuotojai krovinį (daiktą, žmogų ar gyvūną) kelia, laiko, neša, remia, leidžia, stumia, traukia, ridena ar kitaip gabena;
2. kartotiniai rankų judesiai – vienodi, nuolat kartojami rankų judesiai, kuriuos atliekant dalyvauja plaštakų ir pirštų ar rankų ir pečių juostos raumenys;
3. darbo poza – kaklo, rankų, nugaros, klubų ir kojų padėtis darbo metu.
1. krovinio kėlimas rankomis – veiksmas, kai vienas ar keli darbuotojai krovinį (daiktą, žmogų ar gyvūną) kelia, laiko, neša, remia, leidžia, stumia, traukia, ridena ar kitaip gabena;
2. kartotiniai rankų judesiai – vienodi, nuolat kartojami rankų judesiai, kuriuos atliekant dalyvauja plaštakų ir pirštų ar rankų ir pečių juostos raumenys;
3. darbo poza – kaklo, rankų, nugaros, klubų ir kojų padėtis darbo metu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
II kriterijus (T1) Interaktyvaus vadovo įgyvendinimo koncepcija, jos detalumas, išsamumas, aiškumas
/
Lyginamasis svoris:
Y1=20
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
III kriterijus (T2) Interaktyvaus vadovo įgyvendinimo kalendorinio plano ir scenarijaus detalumas, pagrįstumas ir veiksmingumas
/
Lyginamasis svoris:
Y2=15
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
IV kriterijus (T3) Interaktyvaus vadovo prototipas, pasitelktų naudojamų technologijų koreliacija
/
Lyginamasis svoris:
Y2=25
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
V kriterijus (T4) Interaktyvaus vadovo rizikų valdymo užtikrinimas
/
Lyginamasis svoris:
Y3=10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
X=30
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Įgyvendinant Nacionalinio darbuotojų saugos ir sveikatos 2017-2021 metų veiksmų plano 2.2.1. priemonę
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (Sąlygų 6 priedas) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas teikėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė;
- kiekvienas ūkio subjektas (neatsižvelgiant į ryšio su tais ūkio subjektais teisinį pobūdį), kurio pajėgumais remiasi teikėjas, kad atitiktų Sąlygose nustatytus reikalavimus.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas teikėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė;
- kiekvienas ūkio subjektas (neatsižvelgiant į ryšio su tais ūkio subjektais teisinį pobūdį), kurio pajėgumais remiasi teikėjas, kad atitiktų Sąlygose nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutartis užtikrinama netesybomis, t. y.:
Jeigu Teikėjas dėl savo kaltes vėluoja suteikti Paslaugas per Sutartyje nustatytą laikotarpį, Užsakovas gali pradėti skaičiuoti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną,
Jeigu ne dėl Teikėjo kaltės Užsakovas Sutartyje nustatytais terminais nesumoka už tinkamai suteiktas Paslaugas pagal gautą PVM sąskaitą faktūrą, Teikėjo reikalavimu, Užsakovas įsipareigoja mokėti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo termino praleidimo dieną.
Jeigu Teikėjas dėl savo kaltes vėluoja suteikti Paslaugas per Sutartyje nustatytą laikotarpį, Užsakovas gali pradėti skaičiuoti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną,
Jeigu ne dėl Teikėjo kaltės Užsakovas Sutartyje nustatytais terminais nesumoka už tinkamai suteiktas Paslaugas pagal gautą PVM sąskaitą faktūrą, Teikėjo reikalavimu, Užsakovas įsipareigoja mokėti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo termino praleidimo dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-11
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-09-11
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-25
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?