CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Barkovskienė
Telefonas: +370 52394749
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvtr.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=508941
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Dezinfekcinių skysčių pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

24300000  -  Baziniai neorganiniai ir organiniai chemikalai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – dezinfekciniai skysčiai . Pirkimo objektas skaidomas į 2 dalis: 1.rankų dezinfekavimo skystis; 2. paviršių dezinfekavimo skystis.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 120000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rankų dezinfekavimo skystis
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

24300000  -  Baziniai neorganiniai ir organiniai chemikalai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Verkių g. 52, Žolyno g.15 arba Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas rankų dezinfekavimo skystis - skirtas asmeninei higieninei rankų ir odos dezinfekcijai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 50000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 1kartą sutartį pratęsiant ne ilgesniam nei 12mėn. laikotarpiui,jei besibaigiant sutarties laikotarpiui nupirktų Prekių bendra vertė nėra pasiekusi sutarties kainos,kurios perkantysis subjektas negali viršyti.Bendras sutarties terminas,įvertinant maksimalius Prekių užsakymo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už Prekes terminą,negali būti ilgesnis nei 26mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Paviršių dezinfekavimo skystis
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

24300000  -  Baziniai neorganiniai ir organiniai chemikalai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Verkių g. 52, Žolyno g.15 arba Justiniškių g. 14 Vilniuje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas spiritinis paviršių dezinfekavimo skystis – skirtas valyti ir dezinfekuoti paviršiams ir įrangai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 70000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 1kartą sutartį pratęsiant ne ilgesniam nei 12mėn. laikotarpiui,jei besibaigiant sutarties laikotarpiui nupirktų Prekių bendra vertė nėra pasiekusi sutarties kainos,kurios perkantysis subjektas negali viršyti.Bendras sutarties terminas,įvertinant maksimalius Prekių užsakymo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už Prekes terminą,negali būti ilgesnis nei 26mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už pristatytas prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, uždelsęs pristatyti prekes, nepakeitęs prekių kitomis, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis sutartyje nurodytais terminais,perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 3proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytų ar nepakeistų prekių sumos(be PVM),kurie gali būti išskaičiuoti iš priklausančių mokėjimų tiekėjui sumos,bei atlygina perkančiojo subjekto jo patirtus pagrįstus nuostolius dėl netinkamos prekių kokybės padarinių.
Tiekėjui 3 ar daugiau kartų vėluojant pristatyti arba pakeisti nekokybiškas prekes kitomis, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis ilgiau nei 10 k.d., bus laikoma, kad tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą. Tokiu atveju perkantysis subjektas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir skirti tiekėjui 300,00 eurų baudą už sutarties įsipareigojimų nevykdymą, kuri gali būti išskaičiuota iš perkančiojo subjekto tiekėjui už pristatytas prekes mokėtinos sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-04-27
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-08-24
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-04-27
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Komisijos posėdyje, ne anksčiau nei praėjus 45 min. nuo pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Taikoma pagreitinta pirkimo procedūra, vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 70 straipsnio 3 dalies 2 punktu. atsižvelgiant į tai, kad perkamomis prekėmis būtina kuo greičiau aprūpinti autobusų ir troleibusų vairuotojus bei kitus bendrovės darbuotojus jų darbo vietose, su tikslu apsaugoti juos nuo korona viruso (COVID-19) ir kitų virusų grėsmės.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-16

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?