CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Jonauskienė
Telefonas: +370 44873147
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.plunge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=516938
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buvusios mokyklos pastato Plungės r., Varkalių k., Kulių g. 76, kapitalinis remontas įrengiant socialinį būstą
Nuorodos numeris:  2020
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mokslo paskirties pastato, keičiant pastato paskirtį į gyvenamąją, Plungės r. sav., Nausodžio sen., Varkalių k., Kulių g. 76., kapitalinis remontas įrengiant socialinį būstą ir administracines patalpas. Esama statinio paskirtis: mokslo; Statinio kategorija: neypatingasis; Statinio darbų rūšis: statinio kapitalinis remontas; Bendrieji statinio rodikliai: bendras plotas – 743,49 kv. m.; aukštų skaičius – 2.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Plungės r., Varkalių k., Kulių g. 76
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimas apima:
1) Darbo projekto parengimą;
2) Buvusios mokyklos pastato Plungės r., Varkalių k., Kulių g. 76, kapitalinį remontą įrengiant socialinį būstą ir administracines patalpas darbus.
3) Prie pastato įrengiama konteinerinio tipo katilinė: atskiru projektu rengiama medžiaga rangos darbus laimėjusio rangovo.
4) Kadastrinių bylų parengimą (8 - bylos aštuoniems butams, 2 – administracinėms patalpoms), dokumentacijos reikalingos statybos darbų užbaigimo procedūrai atlikti pateikimą.
Darbus vykdyti vadovaujantis projekto „Mokslo paskirties pastato, keičiant pastato paskirtį į gyvenamąją, Plungės r. sav., Nausodžio sen., Varkalių k., Kulių g. 76, kapitalinio remonto projektas“ Nr. SN-17-022-TP sprendiniais ir technine specifikacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 636557.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 26
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti – turi teisę atlikti neypatingo statinio statybos darbus. Statinių grupė: gyvenamieji ir negyvenamieji pastatai.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 10 darbo dienų po sutarties sudarymo privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 5 proc. sutarties vertės dydžio (be PVM) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą). Jeigu Rangovas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Rangovas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-06-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-06-12
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo į perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-05-28

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?