CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams: Milda Kliunkienė
Telefonas: +370 44662845
Faksas: +370 44670801
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.taurage.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=529011
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

NAUJŲ ŽEMAGRINDŽIŲ AUTOBUSŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34121400  -  Žemų grindų autobusai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas yra naujos (neeksploatuotos) savaeigės, nekenksmingos aplinkai keleivinio transporto priemonės – žemagrindžiai, vienaaukščiai (M3CE klasės) autobusai (toliau – Prekės). Pirkimas skirstomas į dvi atskiras dalis:
I pirkimo dalis: žemagrindis autobusas. Pirkimo objektas: Tauragės rajono savivaldybei skirtas žemagrindis, vienaaukštis (M3CE klasės) elektra varomas autobusas, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44. Perkamų Prekių kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės Prekes užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II pirkimo dalis: žemagrindis autobusas. Pirkimo objektas: Tauragės rajono savivaldybei skirtas žemagrindis, vienaaukštis (M3CE klasės) elektra varomas autobusas, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44. Perkamų Prekių kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės Prekes užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

I pirkimo dalis: žemagrindis autobusas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34121400  -  Žemų grindų autobusai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas: Tauragės rajono savivaldybei skirtas žemagrindis, vienaaukštis (M3CE klasės) elektra varomas autobusas, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44. Perkamų Prekių kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės Prekes užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Papildomas traukos baterijos garantinis terminas  /  Lyginamasis svoris:  15
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Elektros energijos sąnaudos 100 km  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  80
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo ir sutarties terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui. Galimo pratęsimo aplinkybės nurodytos pirkimo dokumentuose.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 04.5.1-TID-R-518-71-0001 „Tauragės miesto viešojo susisiekimo parko transporto priemonių atnaujinimas“.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

II pirkimo dalis: žemagrindis autobusas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34121400  -  Žemų grindų autobusai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas: Tauragės rajono savivaldybei skirtas žemagrindis, vienaaukštis (M3CE klasės) elektra varomas autobusas, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44. Perkamų Prekių kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės Prekes užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Papildomas traukos baterijos garantinis terminas  /  Lyginamasis svoris:  15
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Elektros energijos sąnaudos 100 km  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  80
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo ir sutarties terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui. Galimo pratęsimo aplinkybės nurodytos pirkimo dokumentuose.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 04.5.1-TID-R-518-71-0001 „Tauragės miesto viešojo susisiekimo parko transporto priemonių atnaujinimas“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarčių įvykdymas turi būti užtikrinamas bet kuriuo iš pasirinktų užtikrinimo būdų: užstatu arba banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimu. Užtikrinimo sumos kiekvienai pirkimo objekto daliai (pasirašant sutartį dėl abiejų pirkimo objekto dalių iškart, užstato suma turi būti sumuojama): ne mažiau kaip 5 % nuo bendros pirkimo sutarties vertės su PVM.
Atsiskaitymo su tiekėju tvarka: už faktiškai pristatytas Prekes Pirkėjas įsipareigoja apmokėti:
ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios valstybės lygio ekstremalioji situacija; ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti valstybės lygio ekstremaliajai situacijai.
Vykdant sutartį Tiekėjas sąskaitas, kreditinius ir debetinius dokumentus turi teikti naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Tiekėjui pageidaujant, Pirkėjas gali sumokėti avansą, kurio dydis – 20 proc. nuo Sutarties kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-10-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-12-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-10-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Tauragės rajono savivaldybės administracijos pastate, 210 kab., Respublikos g. 2, LT-72255, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Tauragės rajono savivaldybės administracija, kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo naujų (neeksploatuotų) savaeigių, nekenksmingų aplinkai keleivinio transporto priemonių viešojo pirkimo procedūras. Šias transporto priemones įsigyti ketina UAB Tauragės autobusų parkas.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-08-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?